    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny i zakup mieszkania
    Date: Wed, 30 Jun 2004 16:53:27 +0200

    Dnia 29 cze o godzinie 17:47, na pl.soc.prawo, Kicek napisał(a):

    > chyba mylimy pewne sprawy :)
    > uzgodnienia jak napisałeś nie są warunkiem zaistnienia sprzedaży i tylko
    > określaja wysokosc zapłaty, formalność,
    > a nie można ważności aktu warunkowac zaistnieniem jakiejś sytuacji- np.
    > jesli do jutra nie zapłaci to akt staje się nieważny, jak mi zdechnie kot to
    > też :)

    Nie mówię o _wążności Aktu Notarialnego_ - bo takowego _jeszcze_ nie ma
    przecież......

    > akt jest spisywany (podpisywany lub wydawany, bo praktyki są rózne) po
    > zapłacie
    > ustalonych w nim kwot, tak jak to opisałeś....

    No właśnie, by podpisać przedmiotowy Akt Notarialny, i by był ważny, musi
    osoba go podpisująca spełnić warunek - a mianowicie warunek wpłaty kasy na
    konto sprzedającego.

    Przecież to jest do jasnej chol...y warunek - wpłacisz, podpisze z Tobą AN,
    nie wpłacisz - idź się myć, nie ma sprzedaży i AN.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany