    From: "225" <...@...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kredyt, brak umowy i moja propozycja dla banku
    Date: Wed, 19 Mar 2003 08:34:59 +0100

    Witam
    Wiedziałem, że mogę na Ciebie liczyć - tak więc dzięki - i jeśli pozwolisz
    to jeszcze trochę pomęczę ...

    > Idź do sekretariatu najbliższego Ci oddziału tego banku z oryginałem i
    > kopią. Złóż oryginał i poproś o potwierdzenie na kopii. Nie będzie
    potrzebny
    > świadek.

    Nie mam za bardzo na to czasu, żeby się bo bankach wozić :-), a tak poza tym
    to nie lubię urzędasów (z tego powodu mam między innymi dostęp poprzez WWW
    do swojego banku), wolę wysłać polecony, no ale w sumie może skorzystam z
    Twojej propozycji....

    >Zresztą nie bardzo wiem, czego miałby być to świadek. Sam Twój
    > podpis nie wystarczy?

    Miał zaświadczyć, że list o takie treści został wysłany i on to widział,
    takie zabezpieczenie przed tym, żeby później bank mi nie powiedział, że
    owszem dostali list, ale w kopercie nic nie było....wolę dmuchać na zimne...

    > Klauzulę zawrzeć możesz, tylko że nie jest ona wiążąca dla banku. Ot, po
    > prostu Twoje oświadczenie i tyle.

    No i właśnie o to mi chodzi :-) ...

    > To może lepiej napisz do nich, że z tego co sobie przypominasz, a zgubiłeś
    > umowę, to umawialiście się, że dasz im te 10 rat po 80 złotych i dziwi
    Cię,
    > skąd takie wysokie raty. Dla tego płacisz im wg tego co pamiętasz, czyli
    po
    > 80 złotych i czekasz, by przysłali umowę, bo mogłeś się pomylić. ;-))

    Ja nie zamierzam im się z niczego tłumaczyć, albo przyślą umowę, albo
    przystaną na moje warunki, albo spotkamy się w sądzie i tyle....nie będę się
    przed nimi płaszczył tylko dlatego, że mają marmury i mogą sobie prawników
    wynająć - to oni prawdopodobnie zgubili umowę i niech teraz za to
    "zapłacą"....

    >No i
    > wpłać im te 80 zł.

    Zrobię to z przyjemnością - jak tylko dojdę z bankiem do porozumienia...

    > Pamiętaj, by suma tych rat nie była niższa od pozostałej do zapłaty ceny
    > towaru z faktury, bo wpadniesz w bezpodstawne wzbogacenie.

    Nawet jak wpadnę to z tego co to "Bezpodstawne wzbogacenie rodzi obowiązek
    zwrotu zubożonemu uzyskanej korzyści w naturze, a gdyby to nie było
    możliwe - do zwrotu jej wartości." - tak więc oddam im te części i tyle -
    fakty natomiast są takie, że teraz te części są warte o około 400 PLN mniej
    tak więc kupię sobie nowe i i tak podejrzewam - będę do przodu - tak więc ja
    na miejscu banku zastanowiłbym się nad moją propozycją bo jest ona , można
    powiedzieć "uczciwa" na swój sposób - i cały czas powtarzam, ja nie chcę
    nikogo oszukać, ale skoro rodzi się okazja z ewidentnej winy banku to już
    ich problem a nie mój... no chyba, że na mnie ruskich naślą hehe to wtedy
    będę miał problem :-))..

    Tak czy siak dzięki za czas, który mi poświęciłeś i może poświęcisz :-)..

    225