    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Krajowy Rejestr Dłużników - piekielnie drogo
    Date: Thu, 25 Nov 2004 17:13:18 +0100
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia 25 Nov 2004 15:11:33 +0100, Czapla naskrobał(a):

    > To po co wogóle ten KRD istnieje? To jakiś absurd, wpisać dłużnika można już za
    > 200 złotych długu, wpis kosztuje 5 razy więcej niż dług, a dotego bank daje
    > kredyty nie sprawdzając zadłużenia. Paranoja.

    w istocie - IMO bank nie przykłada zbytniej staranności przy rozdawaniu
    kredytów ponieważ posiada BTE który jest swoistym asem w rękawie.

    > I z policją, babsko jest wyjątkowo pyskate.

    Uwierz komornik sam sobie poradzi - to nie są chłopaki do bicia. Jeżeli
    ktoś mu podskakuje w czasie jego pracy to odpowiada karnie.

    > Dlaczego zaraz auto... wystarczy zlicytować mieszkanie.

    IMO przy tych kwotach nie warto ponieważ:
    1. Trzeba wycenić nieruchomość (wierzyciel buli)
    2. Sprzedać (długie procedury przetagowe)
    3. Bardzo łatwo dłużnikowi zaskarżyć decyzję komornika wskazując inny
    majątek.
    4. Cieżko wywalać na bruk

    lepiej autko - raz dwa się sprzeda i po kłopocie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org