  • Data: 2004-11-25 14:11:33
    Temat: Re: Krajowy Rejestr Dłużników - piekielnie drogo
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie sądze żeby wpis KRD utrudnił życie tej osobie. Część banków nawet nie
    > sprawdza wpisów w rodzimym BIK a co mówić o KRD.

    To po co wogóle ten KRD istnieje? To jakiś absurd, wpisać dłużnika można już za
    200 złotych długu, wpis kosztuje 5 razy więcej niż dług, a dotego bank daje
    kredyty nie sprawdzając zadłużenia. Paranoja.

    > Jako że dłużkim posiada majątek, to doskonałym środkiem dyscyplinującym
    > będzie szybki wyrok w trybie uproszczonym

    Niebawem będzie.

    > a potem kurtuazujna wizyta z
    > komornikiem

    I z policją, babsko jest wyjątkowo pyskate.

    > pod tytułem "a co masz przyjacielu za auto do sprzedania za pół
    > ceny ?"

    Dlaczego zaraz auto... wystarczy zlicytować mieszkanie.

    Pozdrawiam

    Czapla