  • 1. Data: 2002-06-16 21:13:36
    Temat: Kradzieze pradu
    Od: "tiger" <t...@k...net.pl>

    > czy ktos sie spotkal z jakimis karami za nielegalne podlaczanie i
    > korzystanie z w/w mediow?

    A ja juz jestem 3 lata podlaczony na lewo, zima ogrzewam caly dom pradem i
    mam we
    wszystkich pokojach ok. 23 stopnie C. I co mi zrobia, gowno mi zrobia. Jak
    beda chcieli mi zrobic nalot na mieszkanie to wczesniej zdaze rozlaczyc
    podlaczenie i sobie moga szukac. Przeciez jak robia nalot, to nie wywazaja
    drzwi z zawiasow. A jezeli to jest w bloku, to tez ci gowno zrobia, bo to
    jest na zewnatrz twojej chaty i co cie to obchodzi co sie dzieje w twojej
    skrzynce napieciowej na klatce. Moj kumpel tez ma lipe w bloku juz 6-ty rok
    i gowno mu zrobili. A dlaczego tak sie dzieje. WSZYSTKO Z BIEDY NARODU. Jak
    ktos zarabia 750 zł brutto to z czego ma zaplacic, wtedy ludzie kombinuja
    jak moga i wcale im sie nie dziwie.

  • 2. Data: 2002-06-16 23:20:16
    Temat: Re: Kradzieze pradu
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl>

    Użytkownik "tiger" <t...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > A dlaczego tak sie dzieje. WSZYSTKO Z BIEDY NARODU. Jak
    > ktos zarabia 750 zł brutto to z czego ma zaplacic, wtedy ludzie kombinuja
    > jak moga i wcale im sie nie dziwie.

    Większość kradzieży nie jest z biedy. Znam bogatą rodzinę z Pruszkowa, która
    ma obejście w wodomierzu!

    pozdr.

  • 3. Data: 2002-06-17 09:19:45
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    Bzdrężyło, tiger wyhycnął (a może wyhycnęła?) ponad, pisząc:

    > A ja juz jestem 3 lata podlaczony na lewo, zima ogrzewam caly dom pradem
    > i mam we
    > wszystkich pokojach ok. 23 stopnie C. I co mi zrobia, gowno mi zrobia.

    I czym się chwalisz? Uważasz że to powód do dumy?

    Ja już wiem, że piszesz z Mokotowa, logi z Tepsy mogą powiedzieć coś więcej.
    Nie tak trudno Cię namierzyć. Uważaj.

    (BTW do specjalistów prawników: czy post newsowy z kompletem nagłówków może
    stanowić dowód w sprawie?)

> [...]
    > WSZYSTKO Z BIEDY NARODU. Jak ktos zarabia 750 zł brutto to z czego ma
    > zaplacic, wtedy ludzie kombinuja jak moga i wcale im sie nie dziwie.

    Jak jesteś taki biedny, to kto płaci za internet? Telefon też masz na lewo
    podłączony?

    Bez pozdrowień,
    Kiełpiś
    --
    Bzdrężyło, szłapy maślizgajne Tomasz Kiełpiński
    Bujowierciły w gargazonach. kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl

  • 4. Data: 2002-06-17 12:47:06
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>

    Tomasz Kiełpiński napisał(a) w wiadomości: ...

    >I czym się chwalisz? Uważasz że to powód do dumy?

    Dla niektórych schemat Polaka-cwaniaczka jest nadal powodem do dumy,
    niestety...

    Polecam: http://www.vagla.pl/skrypts/dowody_cyfrowe.htm

    >Jak jesteś taki biedny, to kto płaci za internet? Telefon też masz na lewo
    >podłączony?

    hehehe, dobre. :-)

    --

    Pozdrawiam,
    Mariusz "Jaszyn" Łukasz

  • 5. Data: 2002-06-18 09:35:41
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    Bzdrężyło, Jaszyn wyhycnął (a może wyhycnęła?) ponad, pisząc:

    > Dla niektórych schemat Polaka-cwaniaczka jest nadal powodem do dumy,
    > niestety...

    Chyba przestał być dumny, albo się przestraszył ;-)

    > Polecam: http://www.vagla.pl/skrypts/dowody_cyfrowe.htm

    Dzięki, bardzo interesujące.

    > Pozdrawiam,
    > Mariusz "Jaszyn" Łukasz