  • From: "castrol" <j...@w...blumen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradzież wody,czy niewiedza?
    Date: Wed, 18 May 2005 14:11:01 +0200

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Facet robił to świadomie,choć tego się nie dowiedzie.Jak można tłumaczyć
    > fakt
    > podawania co miesiąć tego samego stanu licznika ?

    Ja mialem kiedys taka sytuacje.
    W mieszkaniu administracja zamontowala liczniki do cieplej i zimnej wody,
    osobno dla pionu w kuchni i lazience

    I w kuchni licznik doszedl do 2m3 i sie zatrzymal. Ten stan sie nie zmienial
    przez kilka miesiecy, i ja zawsze taki podawalem.

    W koncu przyszedl ktos z administracji, zobaczyc licznik bo bylo podejrzenie
    ze oszukuje albo ze licznik jest zepsuty.
    Pan stwierdzil ze licznik nie nosi sladow uszkodzenia, i postanowili go
    wymienic.
    I rzeczywiscie, byl on zepsuty, po wymianie wszystko wrocilo do normy

    Wiec dziwie sie administracji ze ani razu nie przyszli sprawdzic tego
    licznika, zwlaszcza ze taki stan mial miejsce przez kilka lat

    Pozdrawiam
    Jacek