  • Data: 2005-05-18 13:06:52
    Temat: Re: Kradzież wody,czy niewiedza?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: SzerszeN [Wed, 18 May 2005 07:59:09 +0200]:

    > a zamieszkujacy to mieszkanie jak najbardziej jest
    > winny, swiadomie podawal zerowe zuzycie wody, wiec
    > glupota tlumaczyc sie nie moze

    Wiesz, powiem Ci szczerze ze wcale bym sie nie zakladala.
    Mieszkam w domku, wpada do mnie po prostu co jakis czas
    facet, leci do piwnicy, spisuje co tam chce i sobie idzie.
    A czy to, co on tam spisuje to jest dobrze czy zle, to ja
    nie mam najbledszego pojecia nawet, skoro sie nie czepia
    to uznaje ze najwyrazniej jest dobrze.

    Na pytanie o aktualny stan licznika jestem w stanie
    odpowiedziec bo moge go obejrzec, ale o ile ten stan sie
    od ostatniego pomiaru zmienil i czy w ogole -- zastrzel,
    zielonego pojecia nie mam. Nie interere mnie to. Choc
    mozliwe, ze gdybym co miesiac podawala, to po paru takich
    razach zaczelabym kojarzyc, ze to sa caly czas te same
    cyferki...

    Kira