    From: dan <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradziez radia - chyba napedze koniunkture
    Date: Fri, 02 May 2003 00:47:42 +0200

    > Poza tym "kup nowy sprzet" i "dokup sobie kieszen" to tylko polsrodki,
    > choc niestety tylko takie mi pozostaly.
    > Jezeli policjant mi powiedzial, ze bierze swoje radio do domu (a nie
    > ma kieszeni, tylko po prostu je wypina), to zrezygnowalem z wiary w
    > chocby podstawy poprawnosci dzialania naszych organow scigania.

    Dokladnie - tylko polsrodki :( Ale lepsze to niz ... rozwalone zamki,
    wyrwany alarm i radio zostawione na siedzeniu (bo to byla podrobka
    pionierka).

    Teraz mieszkam w dzielnicy gdzie pelno cyganow w kolo - nawet ryski na
    samochodzie nie mam, a nie daj boze jak jakis dzieciak pilka kopnie w
    samochod - zaraz slychac opiernicz z okien.

    Co do policji - tak czasami bywa:( Tez musialem do nich jechac, ale od
    razu przez telefon powiedzialem, ze mi tylko zalezy na papierku do PZU.
    Spisali szkody, zabralem swistek, potem tylko przyszlo pisemko, ze
    wszystko umorzone.