    From: Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradziez radia - chyba napedze koniunkture
    Date: Fri, 02 May 2003 00:29:43 +0200

    On Thu, 01 May 2003 21:50:49 +0200, dan <d...@p...pl> wrote:

    >Kup nowy sprzet, sprzedaj panel i dokup sobie kieszen z podtrzymywaniem
    >napiecia (gielda elektroniczna albo firma zajmujaca sie instalacja
    >alarmow powinna miec)

    Konkretna odpowiedz... Panel juz dalem na allegro, ale ustawilem cene
    zaporowa narazie ( http://www.allegro.pl/show_item.php?item=12867608 )
    ;)

    Poza tym "kup nowy sprzet" i "dokup sobie kieszen" to tylko polsrodki,
    choc niestety tylko takie mi pozostaly.
    Jezeli policjant mi powiedzial, ze bierze swoje radio do domu (a nie
    ma kieszeni, tylko po prostu je wypina), to zrezygnowalem z wiary w
    chocby podstawy poprawnosci dzialania naszych organow scigania.

    Poza tym:
    - gdy mialem malucha i ukradli mi kaseciaka za 40 PLN to przyjechala
    ekipa, zdjela odciski, zrobila zdjecia, zdjela mikrowlokna z
    foteli....
    - gdy mam nieco lepsze auto i nieco lepsze (mialem) radio, to policja
    nie chciala przyjechac:
    - "prosze do nas przyjechac"
    - "ale ja niczego jeszcze nie ruszalem. nie chcecie przyjechac
    zabezpieczyc sobie sladow?"
    - "prosze przyjechac - zabezpieczymy wszystkie slady na miejscu"
    No to posprzatalem szklo, zeby nie powbijalo sie w fotele pod moim
    dupskiem, wsiedlismy w czworke w auto i pojechalismy na komisariat...
    Pan przeprowadzil tak ogledziny, ze przy wypisywaniu protokolu wpisal
    "renault" i poprawil dopiero gdy powiedzailem ze to honda...
    I co miala policja na mysli mowiac, ze zabezpieczy sobie slady po moim
    przyjedzie? Ze sprawdzi, czy sprawcy nie zgubili dowodu w moim aucie?!

    Grzegorz