  • Data: 2003-04-25 04:25:12
    Temat: Re: Kradzież opublikowanego na stronie www artykułu
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Apr 2003 19:06:14 +0200, cc.jj wrote:

    > Witam,
    > Jeden z moich pracownikow napisal artykul, ktory zostal opublikowany na
    > firmowej stronie www. Pracowal nad nim okolo jednego miesiaca. Najwiecej
    > czasu zabraly mu testy, ktorych wynikiem wlasnie jest ten dokument.
    > Przegladajac strone www jednego z konkurentow natknalem sie na TEN SAM
    > artykul. Wedlug mnie jest to kradziez. Co powinienem zrobić ? W jaki sposob
    > mam wyciagnac konsekwencje wzgledem zlodzieja ?
    Witaj!

    Aby publikowac na swoim www czyjes teksty nalezy uzyskac na to pozwolenie.
    Proponuje po upewnieniu sie, ze nie miala miejsce odwrotna sytuacja
    zwrocic sie do konkurenta z rzadaniem natychmiastowego usuniecia tekstu
    pod grozba zgloszenia sprawy do Prokuratury i wystapienia o odszkodowanie.
    Powinno poskutkowac.

    Pozdrawiam

    Dariusz
    http://www.kaizen.cracow.pl