eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKradziez internetu - sprawca wykryty › Re: Kradziez internetu - sprawca wykryty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!not-for-mail
    From: "Marcin P." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradziez internetu - sprawca wykryty
    Date: Fri, 6 Jun 2008 07:36:08 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 57
    Message-ID: <g2aibt$d5$1@pippin.nask.net.pl>
    References: <g26j74$71l$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: kameleon.stat.gov.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1212730557 421 194.165.48.1 (6 Jun 2008 05:35:57 GMT)
    X-Complaints-To: abuse at nask pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Jun 2008 05:35:57 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:536944
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Domek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:g26j74$71l$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak powinno wyglądać zgłoszenie i kto ma racje?
    >
    > Miała miejsce sytuacja następująca:
    >
    > Zgłasza klient problem, że od dłuższego czasu ma utrudnienia z korzystaniem
    > z internetu
    >
    > szybko udało się ustalić, przyczynę, że ktoś korzysta na poczet jego
    > abonamentu z internetu.
    >
    > Klientowi uruchomiono internet sprawnie na nowych hasłach i adresach, oraz
    > urządzeniach.
    >
    > złodziejowi nie wyłączono, internetu.
    > Szybko udało się ustalić personalnia złodzieja nawet z numerem telefonu
    > pełnym adresem.
    >
    > Po skontaktowaniu się wstępnie z policją:funkcjonariusz stwierdził, ze
    > zgłoszenie powinna złożyć również osoba pokrzywdzona, czyli klient firmy
    > telekomunikacyjnej, jednak wydaje mi się ze pokrzywdzona została firma
    > telekomunikacyjna również, ponieważ poniosła koszta z wykryciem sprawcy i
    > serwisem u klienta, + jakiś rabat za utrudnienia dla klienta.
    >
    >
    > Klient nie jest jeszcze świadomy dlaczego miał utrudnienia, tak jak i
    > złodziej, że został nakryty.
    >
    > Kradziej dalej korzysta z internetu nie bądąc świadomym, że jest
    > obserwowany.
    > (student informatyki) na prywatnej uczelni.

    Ja bym jednakowoż pogadał ze studentem.

    Przedstawił mu fakty, logi, pokazał zgłoszenie na policję i rzucił kilkoma
    paragrafami.
    Postraszył pismem do rektora... i relegacją ze studiów.
    Przedstawił fakturę na kwotę pokrywającą wszystkie wasze straty.
    Myślę, że sutdent podpisze fakturę i zapłaci w ciagu tygodnia.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1