  • Data: 2004-06-11 21:17:56
    Temat: Re: Kradzież dokumentów i KZKGOP
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zażądaj od nich przesłania Ci kserokopii podpisanego rzekomo przez Ciebie
    > "mandatu". Przez "mandat" nazywam ten ichniejszy protokół. Jeśli na
    > kserokopii okaże się, ze nie jest to Twój podpis, to możesz złożyć
    > zawiadomienie o przestępstwie polegającym na sfałszowaniu Twojego podpisu.

    Trochę nielogicznie mi to zabrzmiało ;-)
    Jeśli okaże się że to jego podpis to będzie to jego podpis :-)
    Dopiero gdy okaże się że nie jest jego, będzie mozna zlozyc zawiadomienie
    :-)

    > W konsekwencji prokuratura przeprowadzi postępowanie i najpewniej je
    > umorzy z powodu niewykrycia świadka,

    sprawcy chyba...

    > ale będziesz miał dokument
    > potwierdzający że to nie Ty. Sprawa w ten sposób wyjaśni się w kilka
    > miesięcy.

    Niemniej jest to dosc dluga i mozolna droga a mozna to zalatwic w znacznie
    prostszy sposob.

    > W praktyce mogą sprzedać Twój dług jakimś windykatorom i będą Ci
    > przez jakiś czas przychodzić do domu głupie pisma.

    Nie praktykuje się.

    > Jeśli KZKGOP jednak
    > zdecyduje się na wystąpienie do sądu w tej sprawie, to podejrzewam, że
    > nakaz zapłaty na podstawie samego "mandatu" dostanie. Wówczas musisz się w
    > terminie odwołać podnosząc zarzut, że to nie Twój podpis. Ale wówczas
    > będziesz musieć pokryć koszty grafologa, bo to Ty będziesz podnosić, że to
    > nie Twój podpis, a nie oni. Na końcu pewnie wygrasz koszty procesu, ale
    > może to trwać dość długo.

    ... i byc dosc kosztowne (ekspertyza grafologiczna).
    Czy nie prosciej zamiast dowodzic ze to nie jego podpis, dowiesc kradziezy
    dokumentu, na podstawie ktorego wystawiono wezwanie przed datą kontroli?
    Pomijam juz fakt ze na protokole moze rownie dobrze nie widniec zaden podpis
    :-)

    pdr
    Olo