  • Data: 2004-09-27 21:54:09
    Temat: Re: Koszulki POLICJA - legalnie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0409271245430.-703305@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > wKF: sprzeciw.
    > Odniosłeś się nie do pytania a do przykładu :)
    > Zdaje się że agenci FBI i CIA jeszcze specjalnych uprawnień na
    > terytorium RP nie mają, ale o współpracy z "organami" innych
    > państw UE zdaje się coś się już dzieje. Tylko nie pamiętam
    > czy to już etap "wchodzenia w życiu" :)

    Współpraca polega na wymianie informacji. Wspólne działania, to sporadyczne.
    O wspólnym wykonywaniu jawnych działań policyjnych nie słyszałem. Jeśli by
    nawet coś takiego nastąpiło - w co wątpię - to i tak taki agent FBI będzie
    osobą przybraną dla Policjanta, a nie funkcjonariuszem - ze skutkami w
    prawie przewidzianymi.