    From: "Darek" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszty windykacji ??
    Date: Sun, 16 Jan 2005 15:57:47 +0100

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:csbhff$3mp$1@inews.gazeta.pl...
    > Cześć

    > wniosek o

    > postepowania i
    >

    > O ile sobie przypominam, to egzekucja komornicza z wyroków Sądu
    > Pracy wolna jest od opłat (Twoich). Miałem też taki przypadek.
    > Też chcieli ze mnie zedrzeć, ale grzeczne pismo pomogło:-)
    > Nie pamiętam, gdzie to jest zapisane. Może w Kodeksie Pracy.

    znalazlem cos takiego
    art.770 KPC
    Art. 770. Dłużnik powinien zwrócić wierzycielowi koszty niezbędne do
    celowego przeprowadzenia egzekucji. Koszty ściąga się wraz z egzekwowanym
    roszczeniem. Koszt egzekucji ustala postanowieniem komornik, jeżeli
    przeprowadzenie egzekucji należy do niego. Na postanowienie sądu przysługuje
    zażalenie stronom oraz komornikowi.

    czy moge powolac sie na ten art. jesli nie mila miejsca egzekucja
    komornicza?

    pozdrawiam Darek