  • Data: 2015-02-16 20:19:05
    Temat: Re: Koszty egzekucji
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-16 o 19:27, Liwiusz pisze:
    > Wiesz, jak wierzyciel niegramotny i zakazuje komronikowi nawet
    > sprawdzenia w ZUS, gdzie dłużnik pracuje, to cudów po takim tandemie nie
    > oczekuj.
    Widzę, że wiesz o sprawie więcej ode mnie. Tymczasem to ja znam dłużnika
    i wiem, że legalnie nigdzie nie pracuje, o czym komornika wielokrotnie
    informowałem, a on dwukrotnie przysyłał mi (zapewne na mój koszt)
    propozycje odpłatnego odpytania baz ZUS.

    > Ogólnie: widzę, że mało wiesz, więc nie pomawiaj komornika, bo wina jest
    > ewidentnie po twojej stronie. Trafiło ci się jak ślepej kurze ziarno, że
    > dłużnik ma do sprzedania nieruchomość.
    A jak myślisz, skąd komornik uzyskał tę informację? Narobił się
    odbierając głównie maile i telefony z informacjami ode mnie.

    Maciek