    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Korelacja
    <fejcK.88678$3b1.22223@fx14.ams1>
    <627208e5$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <sNYcK.131760$4c1.79377@fx13.ams1>
    <6274ae42$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <vMidK.97830$F4h.22617@fx07.ams1>
    <6276147d$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 08 May 2022 23:51:31 GMT

    On 2022-05-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Może tak, może nie. Nie wiemy? Przecież opieramy się na danych i nauce.
    > I co po dwóch latach działań okazuje się że działamy na ślepi i nie
    > wiemy jakie są efekty naszych działań? Jakoś obowiazujący obraz to
    > eksperci wiedzący co robią na podstawie nauki i naukowego konsensusu:P

    Nie wiem czy się tym wszystkim aż tak prasa interesuje - czytaj, jakiś
    konsensus pewnie jest, ale niekoniecznie coś ntt do nas dochodzi.

    > Żebyś się nie zdziwił. Byli tacy co popierali zakaz wstępu do lasów bo
    > ludzie się "gromadzom przy drzwiach do lasu" - nie tu ale na pręgu. NIe
    > mam czasu teraz szukać, bo jadę roznosić wirusa, ale mam wrazenie, że
    > nicki nie będą stanowić dużego zaskoczenia;)

    :)

    > No dobra - ale my nie o ewidentnych absurdach a o tym jak wpłynął
    > lokdałn ludzi w sile wieku i spoza grup ryzyka na zajętość respiratorów
    > oraz czy to normalne, żeby szczepić się szczepionką sprzed dwóch lat na
    > chorobę sezonową po sezonie:P Nie zmieniajmy tematu:P

    Nie wiemy jak wpłynął, ale wiele wskazuje na to, że dramatyczne tezy
    antylokdałnowców niekienicznie znajdują oparcie w rzeczywistości. Tak,
    nadal warto, skoro działa ale tam gdzie działa.

    --
    Marcin