    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Korelacja
    <r...@4...net>
    <627554c2$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <orwt1387hk9p.szihsdfl0zmc$.dlg@40tude.net>
    <6275645c$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <JnidK.312567$2OB.241588@fx09.ams1>
    <62760b9d$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 08 May 2022 23:45:53 GMT

    On 2022-05-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > U nas też policja ściagała za to że ktoś na myjnie pojechał, albo do
    > lasu wszedł. Ale jak ktoś mandatu nie przyjął to umorzenie, bo okazywało
    > się że praktycznie we wszystkich sprawach sądy orzekały brak podstaw
    > prawnych.

    O tu takie numery by nie przeszły, ale też tu nikt się dla sztuki nie
    czepia, w sensie, że policja (a od kowidu to były powołane odpowiednie
    służby), nie siedzi z lornetka i nie wypatruje, ale jak zwrócą uwagę, a
    ktoś nie posłucha, lub odwali jakiś grubszy numer to masz gwarantowany
    wyrok z publikacją danych osobowych w prasie :)
    https://www.channelnewsasia.com/singapore/man-fined-
    cursing-police-dispose-alcohol-beer-2460961
    Tu się jeszcze podłozył bo napyskował na policjanta.

    > No dobra - siedzieliście na dupach rok, gospodarka całkiem zamknięta z
    > wyjątkiem elektrowni, wodociągów, "telefonow" i sklepów spożywczych?
    > Reszta zamknięta i już? Nie wierzę, że da się na rok _naprawdę_ zamknąć
    > gospodarkę. Przecież na Ukrainie mimo wojny większość firm działa, a wy
    > zamknęliście na rok praktycznie wszystkie firmy - nie wierzę.

    Wiesz, że w sumie nie wiem jak to szczególnie w tym 2020 funkcjonowało?
    Gdzie się dało to z domu. Gdzie nie to owszem, siedzieli na dupach. Przy
    czym jak słusznie zauwazyłeś przemysł wytwórczy jako taki to tu ~20%
    PKB. Bankowość, usługi, handel, ubezpieczenia.... gro z tego da się
    robić online. Poupadają małe firmy, które się nie przestawią.

    No już to przerobilismy :)

    --
    Marcin