    Date: Sat, 7 May 2022 08:41:06 +0200
    Subject: Re: Korelacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62692c32$0$468$65785112@news.neostrada.pl> <t4bco9$i8f$1@gioia.aioe.org>
    <62693b54$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    <X6kaK.803315$xr1.797413@fx02.ams1>
    <626a1384$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <4YvaK.291041$2OB.80623@fx09.ams1>
    <626ab9a2$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <keFaK.118630$sMg.20199@fx06.ams1>
    <626b72a3$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <6P_aK.38125$ep1.36574@fx03.ams1> <t4nv76$t54$1@gioia.aioe.org>
    <12kkb2jm7lyxo$.1xefveev4u392.dlg@40tude.net>
    <62703b76$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <1bkriv6naukmu$.y0lnvnf9tf3s.dlg@40tude.net>
    <6270483f$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <1g3b6krzzdce$.xhzqe6wrwg18.dlg@40tude.net>
    <6270d6c3$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <fejcK.88678$3b1.22223@fx14.ams1>
    <627208e5$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <sNYcK.131760$4c1.79377@fx13.ams1>
    <6274ae42$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <vMidK.97830$F4h.22617@fx07.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > No to może jednak ten kowid tak podbił śmiertelność?

    Może tak, może nie. Nie wiemy? Przecież opieramy się na danych i nauce.
    I co po dwóch latach działań okazuje się że działamy na ślepi i nie
    wiemy jakie są efekty naszych działań? Jakoś obowiazujący obraz to
    eksperci wiedzący co robią na podstawie nauki i naukowego konsensusu:P

    > E, chyba nie. Nawet tutaj przy jakiś przedszczepionkowych dyskusja, nikt
    > nikogo nie nazywał szurem z powodu krytyki zakazu wejścia do lasu :)

    Żebyś się nie zdziwił. Byli tacy co popierali zakaz wstępu do lasów bo
    ludzie się "gromadzom przy drzwiach do lasu" - nie tu ale na pręgu. NIe
    mam czasu teraz szukać, bo jadę roznosić wirusa, ale mam wrazenie, że
    nicki nie będą stanowić dużego zaskoczenia;)

    No dobra - ale my nie o ewidentnych absurdach a o tym jak wpłynął
    lokdałn ludzi w sile wieku i spoza grup ryzyka na zajętość respiratorów
    oraz czy to normalne, żeby szczepić się szczepionką sprzed dwóch lat na
    chorobę sezonową po sezonie:P Nie zmieniajmy tematu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!