    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Korelacja
    <62668db0$0$455$65785112@news.neostrada.pl> <t463ue$f3d$1@gioia.aioe.org>
    <62669847$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <t466fe$1ib6$1@gioia.aioe.org>
    <6266a8ec$0$492$65785112@news.neostrada.pl> <t488dg$ka9$1@gioia.aioe.org>
    <6267a8fb$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    <w3P9K.249962$Xa1.233335@fx10.ams1>
    <6267c1b2$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <U51aK.148161$Mih.19862@fx05.ams1>
    <6268d37d$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <lClaK.31585$4Og.28067@fx08.ams1>
    <626ac045$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <hLFaK.91525$F4h.66832@fx07.ams1>
    <626b7e0f$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <2K%aK.38126$ep1.26615@fx03.ams1>
    <626ce2b2$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <0JjcK.88679$3b1.34102@fx14.ams1>
    <62720a3c$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <oJYcK.131759$4c1.102647@fx13.ams1>
    <6274b036$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 07 May 2022 00:05:16 GMT

    On 2022-05-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No mógł - lokdałn był:P A co postulujesz - zakaz dla samochodów
    > młodszych niż 60 lat i ze sprawnym układem odporno^H^H^H amortyzatorami?:P

    No te, szczepio...paliwo, aby dodać mocy.

    > Oczywiście że chcieli - i jak podkreślali i tak trzeba wykupić te stare
    > bo umowa to umowa:P

    O, wczoraj w Rzepie:
    https://www.rp.pl/ochrona-zdrowia/art36117331-rzeczn
    ik-ministerstwa-zdrowia-szczepionek-na-covid-19-jest
    -za-duzo

    "Polska ma otrzymać 67 milionów dawek szczepionek na COVID-19 od koncernu
    Pfizer, z których chciałaby zrezygnować, oraz 20 mln od koncernu
    Moderna. Czy z tych szczepionek Ministerstwo Zdrowia też chce
    zrezygnować? Rzecznik resortu powiedział, że sprawa rozstrzygnie się "w
    najbliższych dniach, jeżeli nie godzinach"."

    Tu jeszcze zahaczające o inny podwątek:
    https://www.rp.pl/zdrowie/art36243901-prof-gut-wykaz
    ano-ponad-1600-mutacji-sars-cov-2

    "To nie jest grypa, to całkiem inny zespół chorobowy. Do wzrostu zakażeń
    wcale nie musi dochodzić jesienią, ale także na wiosnę czy latem. Tej
    chorobie sprzyja mieszanie ludzi. Zachorowania mają miejsce od 6 do 14
    dni po kontakcie. Czyli do wzrostu może dojść, jak ludzie będą wracać z
    letnich wyjazdów. Trzeba się przyzwyczaić, że hamulec wciśnięty nie
    oznacza natychmiastowego zatrzymania."

    --
    Marcin