    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Korelacja
    Date: Mon, 25 Apr 2022 08:11:35 +0200
    <625aa11d$0$477$65785112@news.neostrada.pl> <t3ec56$9sp$1@gioia.aioe.org>
    <625aceed$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <t3f9lr$1jj8$1@gioia.aioe.org>
    <625bae3d$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <t3hubj$153g$1@gioia.aioe.org>
    <625d0cac$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <2p97K.138660$Mih.86745@fx05.ams1>
    <625d3f77$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <S5m7K.111513$f91.56194@fx09.ams1> <t3lkn9$41r$1@gioia.aioe.org>
    <s228K.423405$Lc1.46000@fx12.ams1> <t3qpb8$pqu$1@gioia.aioe.org>
    <6Jm8K.27881$4Og.1686@fx08.ams1> <t3tgqe$7a9$1@gioia.aioe.org>
    <MAI8K.245002$Xa1.186136@fx10.ams1>

    W dniu 23.04.2022 o 03:26, Marcin Debowski napisał:

    > Kwestia procedur.

    nie, kwestia rodzaju testu - nie nadają się do diagnozowania i tyle. Nie
    jestem pewien czy nawet mają badania co do przydatności w diagnozowaniu,
    ale to tak przy okazji, jak przypadkiem trafię na wiarygodną informację,
    ale tak jakoś gdzieś obiło mi się o uszy, że kilka wyroków o
    odszkodowania w związku z zamknięciem kogoś na kwarantannie było o
    oparte na tym, że nie ma badań klinicznych na skuteczność tych testów.
    Ale mogło to być z czasów, że np nie było, może już mają, ale też wątpię...

    > Kwestia procedur. Podałem przykład (Szrekowi) do czego te testy były u
    > mnie stosowane. W skrócie: jak miałeś poztywa to siedziałeś w domu.
    > Większość osób sama to robiła bez oficjalnych rejestracji. A jak ktoś
    > faktycznie był chory, ale tak, że wymagał hospitalizacji to na ART się
    > nie kończyło.
    >
    > To jest wszystko kwestia procedur. W idealnych warunkach, osoby
    > wymagające pomocy medycznej a z wynikiem pozytywnym najpewniej powiny
    > być odizolowane od tych z negatywnymi i leczone w takich warunkach aż
    > przestaną być np. pozytwne.

    idiotyzm, o czym mówią lekarze. pozytywny wynik testu nie świadczy o tym że
    1) masz wirusa
    2) nawet jeśli masz, to że chorujesz
    3) nawet jeśli chorujesz to zarażasz

    więc w zasadzie informacja mało wiarygodna i izolowanie na jej podstawie
    kogokolwiek jest idiotyzmem. Pomijam juz całkowicie, że bywają też
    wyniki fałszywie ujemne.... Ale sam pomysł jest na tej samej zasadzie,
    by karać facetów, bo mają narzędzie, którym mogą gwałcić.

    --
    http://zrzeda.pl