  • Data: 2022-02-04 15:38:17
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2022 o 15:32, J.F napisał:

    > Patrz na ZUS.
    > Poki umieraja glownie starsi ... dla wladzy tym lepiej :-)
    >
    > Mnie tylko ciekawi skad te antyszczepionkowe postawy.
    > Przeciez ci starsi sami byli szczepieni za młodu, dzieci szczepili,
    > moze nawet wnuki im zaszczepionow ... to kto im nagadal cos zlego o
    > szczepionkach.

    ale nie o szczepionkach, tylko o tych preparatach - normalnie
    szczepionkę testuje się 10 lat, a tu po pół roku jest. W wielu
    podręcznikach pisano, że na koronawirusy nie jesteśmy w stanie stworzyć
    skutecznych szczepionek, bo te zbyt szybko mutują. Więc ludzie rozsądnie
    wiedzą, że te szczepionki mogą być niebezpieczne i nieskuteczne.

    --
    http://zrzeda.pl