  • 1. Data: 2003-08-06 22:09:12
    Temat: Kopie zapasowe
    Od: "marcus075" <c...@x...wp.pl>

    Witam!
    Jako użytkownik komputera z kilkuletnim starzem (5 lat:) wiem, że można
    wykonywać kopie bezpieczeństwa legalnie nabytych programó zgodnie z prawem.
    W związku z tym mam pytanie: czy gdyby ktoś złożył donieienie do
    prokuratury, że posiadam nielegalne kopie programów mogę "poiedzieć" że to
    są kopie zapasowe a oryginałów nie posiadam ponieważ zostały mi skradznie
    razem z dowodami zakupu? Zaznaczam: pytanie _czyto_teroteryczne_!

    --
    Pozrdawiam, marcus075
    www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie

  • 2. Data: 2003-08-06 22:40:51
    Temat: Re: Kopie zapasowe
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik marcus075 napisał:
> [...]
    > są kopie zapasowe a oryginałów nie posiadam ponieważ zostały mi skradznie
    > razem z dowodami zakupu? Zaznaczam: pytanie _czyto_teroteryczne_!

    Nie. Musisz mieć oryginały.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 3. Data: 2003-08-07 05:32:03
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    Nie musisz mieć oryginałów.
    Wystarczy licencja + faktura zakupu.

    Marcin

  • 4. Data: 2003-08-07 06:29:18
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > są kopie zapasowe a oryginałów nie posiadam ponieważ zostały mi skradznie
    > razem z dowodami zakupu? Zaznaczam: pytanie _czyto_teroteryczne_!

    Idz do sklepu i popros o kopie faktury za zakup programu.
    Sasza

  • 5. Data: 2003-08-07 07:35:57
    Od: "marcus075" <c...@x...wp.pl>

    > Wystarczy licencja + faktura zakupu.

    ok, ale zakładamy że licencja i faktura zostały mi skradzine (czytaj posty
    od początku do końca)

  • 6. Data: 2003-08-07 07:37:03
    Od: "marcus075" <c...@x...wp.pl>

    > Idz do sklepu i popros o kopie faktury za zakup programu.

    dobra, a co z licencją? wyszłoby na to, że mam pirata... albo nawet jakby
    miał orginalny nośnik a nie miał licencji to też dupa-lala...

  • 7. Data: 2003-08-07 09:31:00
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-07 00:09, marcus075 napisał(a):

> [...]
    >są kopie zapasowe a oryginałów nie posiadam ponieważ zostały mi skradznie
    >razem z dowodami zakupu? Zaznaczam: pytanie _czyto_teroteryczne_!

    Zadałem niedawno na grupie podobne pytanie - zob. wiadomość
    bejdhi$334$...@n...onet.pl
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 8. Data: 2003-08-07 14:12:21
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marcus075" <c...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > ok, ale zakładamy że licencja i faktura zostały mi skradzine (czytaj posty
    > od początku do końca)

    to jeszcze nic nie znaczy, wtedy masz obowiazek podania, kiedy i od kogo
    nabyles te programy i oni to potwierdza, lub nie, jesli nie, jestes pirat i
    twoje wymowki sa nic nie warte

  • 9. Data: 2003-08-07 17:28:17
    Od: "marcus075" <c...@x...wp.pl>

    > to jeszcze nic nie znaczy, wtedy masz obowiazek podania, kiedy i od kogo
    > nabyles te programy i oni to potwierdza, lub nie, jesli nie, jestes pirat
    > twoje wymowki sa nic nie warte

    czyli że co? mam se kurde notować kiedy i gdzie nabyłem soft? i może jeszcze
    jak miała kasierka na imie, nazwisko, drugie imie, nazwisko rodowe, date jej
    urodzenia, pesel, nip i chuj jeszcze wie co...?! ludzie: jakaś paranoja! i
    jeszcze jedno: jeżeli zakupu dokonałem przez internet (aukcje), sprzedawca
    mui pamiętać kto od niego kupował? psychodel...

  • 10. Data: 2003-08-07 19:27:52
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > czyli że co? mam se kurde notować kiedy i gdzie nabyłem soft? i może
    jeszcze
    > mui pamiętać kto od niego kupował? psychodel...

    Jak bedziesz sie zachowywac jak gowniarz to nikt wiecej ci nie odpowie.

    jak masz oryginaly to pewnie zarejestrowales je u producenta zeby miec
    support.

    a jak masz piraty to twoj problem.

    Pozdrawiam
    T.