  • Data: 2013-09-24 20:36:43
    Temat: Re: Kopia/ksero dowodu osobistego
    Od: "Jan" <J...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie dajcie się i odmawiajacie lub żądajcie konkretnej podstawy prawnej.
    > Na dane z dowodu można wziąć kredyt. lub podrobić dowód.
    > Co do przesyłanie mailem to powszchenie wiadome jest ,że nawet Barak czyta
    > twoje maile.Wobec tego trzeba szyfrować takie pliki.
    To może tę wiedzę należałoby upowszechnić.
    W przypadku fotoradarów-suszarek też się wydawało, że nic się nie da zrobić,
    a jednak. Wiem, że w tym wypadku nie ma bezpośredniego przełożenia na kasę,
    na to trzeba wyobraźni, ale może warto. W końcu często słyszy się o
    kredytach
    pobranych na fałszywe dowody osobiste.

    Pozdrawiam
    Jan