  • 1. Data: 2004-09-09 16:19:24
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej
    Od: "volpert" <c...@o...pl>

    Hans wrote:
    > Witam
    >
    > Mam pytanie w zwiazku z goraco ostanimi czasy sprawdzania przez
    > kontrolerow Poczty Polskiej abonamentu RTV.
    > Jak wiadomo nie musze wpuszczac takiego kontrolera do domu, ale

    mozesz obecnie wezwac policje - nie moze nikt do ciebie
    przychodzic czy do pracy czy do firmy i domagac sie zaplaty
    nielegalnego abonamentu ...

    pytanie jest innego rodzaju - jak dochodzic obecnie zwrotu
    wyludzonych przez TVP pieniedzy na podstawie bezprawnych
    i sprzecznych z konstytucja przepisow za ostatnie kilka lat ?

  • 2. Data: 2004-09-09 16:52:12
    Od: "volpert" <c...@o...pl>

    > Tzn. bardziej mi chodziło o to czy wogóle moge powiedzieć w delikatny
    > sposób takiemu kontrolerowi zeby sp...adal, abonament mam oplacony,
    > wszystko inne tez w porzadku, ale po co mam kogos takiego wpuszczac
    > skoro nie mam obowiazku, w zwiazku z czym zakladajac potencjalna
    > sytuacje ze siedze sobie za biurkiem i pojawia sie w mojej firmie
    > nagle ktos z Poczty i prosi od przedstawienie ksiazeczki RTV moge Mu
    > pokazac drzwi bez zadnych konsekwencji wskazujac najlepiej podstawe
    > prawna

    rownie dobrze moze wejsc do twojej firmy i zapytac o to czy
    dajesz na tace ... :-)

  • 3. Data: 2004-09-09 17:07:55
    Od: qra <...@w...pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2004 18:52:12 +0200, volpert <c...@o...pl> napisał:

    > rownie dobrze moze wejsc do twojej firmy i zapytac o to czy
    > dajesz na tace ... :-)

    zobacz post pt.abonament

  • 4. Data: 2004-09-09 17:27:42
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > rownie dobrze moze wejsc do twojej firmy i zapytac o to czy
    > dajesz na tace ... :-)

    Czy mi sie wydaje, czy wszelkie mandaty i kary kwituje
    sie wlasnym podpisem?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2004-09-09 18:41:55
    Od: "Piotr J. Ochwal" <p...@o...pl>

    > moje pytanie - czy moge wyprosic kontrolera z firmy nie pozwalajac Mu
    > obejrzec wyposazenia mojego biura? A jesli tak to czy moglibyscie podac
    > podstawe prawna?

    ja bym pouczył kontrolera o konieczności zawiadomienia o chęci dokonania
    oględzin z 7-dniowym wyprzedzeniem (art. 79.1 KPA)
    --
    pjo

  • 6. Data: 2004-09-09 18:44:45
    Od: "Piotr J. Ochwal" <p...@o...pl>

    > moje pytanie - czy moge wyprosic kontrolera z firmy nie pozwalajac Mu
    > obejrzec wyposazenia mojego biura? A jesli tak to czy moglibyscie podac
    > podstawe prawna?

    osoby zainteresowane tematyka pocztowo-abonamentowa zapraszam na moje podworko:
    listy. icm. edu. pl/ mailman/ listinfo/ poczta

    wstawiłem kilka spacji, bo niestety mailer na onecie wywalił mi kilka postów z
    podanym linkiem.
    --
    pjo

  • 7. Data: 2004-09-09 20:50:38
    Temat: Kontrolerzy z Poczty Polskiej
    Od: Hans <L...@p...fm>

    Witam

    Mam pytanie w zwiazku z goraco ostanimi czasy sprawdzania przez kontrolerow
    Poczty Polskiej abonamentu RTV.
    Jak wiadomo nie musze wpuszczac takiego kontrolera do domu, ale spotkalem
    sie ostatnio z opinia ze tak jak mojego domu broni konstytucyjne prawo, tak
    niestety moja firma nie podlega juz niestety takiemu prawu w zwiazku z czym
    kontroler moze sobie swobodnie wejsc do mojej firmy bez mojej zgody i
    sprawdzic czy uzywam radia i/lub telewizora. I wlasnie tej sytuacji dotyczy
    moje pytanie - czy moge wyprosic kontrolera z firmy nie pozwalajac Mu
    obejrzec wyposazenia mojego biura? A jesli tak to czy moglibyscie podac
    podstawe prawna?

    Z gory dziekuje za odpowiedz

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-09-09 22:26:23
    Od: Hans <L...@p...fm>

    volpert wrote:

> [...]

    przedstawienie ksiazeczki RTV moge Mu pokazac drzwi bez zadnych
    konsekwencji wskazujac najlepiej podstawe prawna

    Dzieki za odpowiedz

  • 9. Data: 2004-09-10 07:36:50
    Od: kesser <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 09 Sep 2004 16:50:38 -0400, Hans napisał(a):

    czy moge wyprosic kontrolera z firmy nie pozwalajac Mu
    > obejrzec wyposazenia mojego biura? A jesli tak to czy moglibyscie podac
    > podstawe prawna?

    Wg. mnie bez nakazu gościa wywalasz tylko z drugiej strony np. przychodzi
    kontrola z PIPracy i też nie uprzedzą a nakazu nie mają(może to wynika
    z jakiejś ustawy te ich uprawnienia to już mądrzejsi muszą się
    wypowiedzieć) co do kwestji abonamentu to gość nie musi z tobą
    dyskutować wchodzi jako petent i np. widzi/słyszy radio. Przedstawia
    się ty go wywalasz a on na poczte sprawdzić czy zapłaciłeś itd.
    Ktoś mówił z poczty że sam fakt posiadania nie jest dowodem trzeba
    złapać na użytkowaniu. Osobiście też bym gościa wywalił chociaż
    personalnie nie winny. Pobieranie tego abonamentu jest już k...
    A tak z innej beczki to np. w lokalnym ZUS'ie kazali zwinąć wszystkie
    radia:-)

  • 10. Data: 2004-09-10 19:20:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kesser wrote:

    > wypowiedzieć) co do kwestji abonamentu to gość nie musi z tobą
    > dyskutować wchodzi jako petent i np. widzi/słyszy radio. Przedstawia

    "Ja tam nie wiem - pracowników nie rewiduję. Ktoś widać przyniósł sobie
    prywatne radio i słucha."

    O ile oczywiście urządzenie nie jest 'na ewidencji' :)

    W końcu ten 'abonament' jest za _posiadanie_ odbiornika. A jeśli to nie
    firma posiada, to niech się kontrola buja.

> [...]
    > złapać na użytkowaniu. Osobiście też bym gościa wywalił chociaż
    > personalnie nie winny. Pobieranie tego abonamentu jest już k...

    I jeszcze nazywanie tego haraczu abonamentem. To tak jak przychodzi
    mafia i oferuje ubezpieczenie od zdemolowania lokalu...