  • Data: 2007-01-18 05:11:23
    Temat: Re: Kontrole softu - pytanie
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:11t284-ebo.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Tia, a każdy Murzyn za kierownicą drogiego samochodu powinien być za
    > każdym razem zabierany "na dołek" do kontroli - bo pewnie kieruje
    > kradzionym samochodem... Ale jeśli nie ukradł, to czego ma się bać...
    >
    > Teraz łapiesz, w czym problem?

    Oczywiście, że łapię w czym problem, ale dopóki osoby mające zainstalowanego
    Linuxa będą w dramatycznej mniejszości - tak będzie.

    To tak samo, jakby w jakimś kraju 90% Murzynów jeździło kradzionymi
    samochodami, a 10% - niekradzionymi.

    A niestety, tak jest, że biorąc losowo 10 komputerów z domów, łatwiej trafić
    na 10 z nielegalnym windowsem niż na sytuację, gdy w 9 będzie win, a jeden
    będzie miał tylko linuxa :( Wiem, że pewno teraz mnie zakrzyczycie, ale tak
    niestety jest - np. w moim prowincjonalnym mieście. Choć sama mam Debiana w
    kompie, to i tak do wielu spraw używam wyłacznie Win (np. do niusów, bo mi
    się cholera, czytnika nie chce konfigurować ;) )

    pozdr

    Monika