    From: "Cezar" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Date: Mon, 22 Jan 2007 02:43:11 +0100

    > No niby tak, ale jeszcze wypadałoby udowodnić, że to zrobił. Fakt
    posiadania
    > zainstalowanego oprogramowania nie świadczy o tym, że się z niego korzysta
    > (można tego domniewywać) - połowa populacji ludzkiej posiada organy
    > niezbędne do gwałtu (a po wyroku skazującym za gwałt na pewnym szwedzie -
    > ile dobrze pamiętam) to niemal 100% (odliczam kastratów itp.) i jakoś nie
    > ściga się każdego za to przestępstwo...

    Nie chodzi o korzystanie z oprogramowania, bo takiego znamienia nie ma w
    przepisach, ale o to ze sie "uzyskuje", a jak dla mnie uzyskanie czegos to
    taka sytuacja, ze to cos znajdzie sie w takie relacji do danej osoby, ze tak
    osoba tym czyms dysponuje (włada).
    Mozna miec 1500 plyt z programamii nie miec czasu tego przegladac/uzywac,
    ale sie je uzyskalo, bo te 1500 plyt lezy pod stolem w kartonie i ktos ma
    nad tym wladztwo tj moze z tym zrobic co zechce - instalowac, wyrzucic,
    podarowac itp.

    Cezar