    From: Marcin Gabryszewski <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrola prędkości "na licznik"
    Date: Thu, 23 Aug 2007 15:53:59 +0200

    Maciej Bebenek pisze:

    > Z tego, co pamiętam, na ekranie wideoradaru są podane dwie prędkości -
    > własna pojazdu i pojazdu obserwowanego.
    >
    > To zdjęcie chyba potwierdza
    > http://e.autokrata.pl/a149/2d4ad6f00013944544eb33f0

    Co nie zmienia sposobu naliczania prędkości delikwenta.
    Radar(lub cokolwiek) zamontowane w radiowozie jest wstanie podać TYLKO i
    WYŁĄCZNIE prędkość względną pirata.
    Potem komputerek dodaje prędkość radiowozu do wskazania radaru i mamy
    prędkość samochodu pirata. Zwykła fizyka.

    Czyli i tak pomiar prędkości opiera się o prędkościomierz w radiolizie.

    --
    Regards,
    Marcin Gabryszewski