  • Data: 2003-07-21 18:43:57
    Temat: Re: Kontrola legalności oprogramowania
    Od: Michał K. <m...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma czegoś takiego, jak kontrola legalności oprogramowania. Ani w firmie,
    > ani w domu. Jeśli policja będzie miała nakaz przeszukania na ten adres, to
    > mogą sprawdzić wszystko, co jest pod tym adresem. Nawet komputer sąsiada,
    > jeśli przyniósł na chwilę. Ewentualnie przeszukanie może być dokonane na
    > podstawie nakazu kierownika jednostki albo legitymacji służbowej, ale takie
    > przeszukanie wymaga zatwierdzenia przez prokuratora.

    http://firma.onet.pl/1124612,eksperci.html
    A więc w takim razie ile w tym prawdy?
    Kilku moich "bezpośrednich" znajomych, nawet jeden współpracownik, miało już
    nalot tej agencji zwalczającej piractwo (nie pomnę nazwy). Na jakiej podstawie
    to się opiera i jaki papierek muszą mi pokazać, żebym musiał pokazać im zawartość
    nie tylko służbowego, ale i prywatnego komputera? Sama obecność policji nie
    wystarczy?

    Michał K.