    From: "S&B" <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrola drogowa a przeszukanie?
    Date: Sat, 22 Jul 2006 16:17:56 +0200

    > Znieś przeszukanie. Po fakcie można zażądać zatwierdzenia przeszukania,
    > tylko po co?

    Dlaczego mam znosić przeszukanie? jest to jak by nie patrzeć deptanie mojej
    prywatności i nie mam ochoty na takie sytuacje..

    > Skąd wiesz że szukali "czegokolwiek". Donos mógł być bardzo konkretny, na
    > przykład że wozisz narkotyki.

    Ale pytanie czy mają do tego prawo na podstawie np. anonimowego donosu,
    przecież zawsze takim powodem można się podeprzeć. Następną kwestią jest to
    czy do takiego ich zachowania upoważnia to że np. podejrzewają że dana osoba
    może coś mieć w aucie, w ten sposób również można przeszukac kazdego.
    Wreszcie czy przed przystąpieniem do przeszukania nie powinni mnie
    poinformować o jego przyczynie?
    Czy następna tego typu kontrola ma odbyc się na takich samych zasadach i
    również mam siedzieć cichutko i cieszyć się że mimo wszystko byli mili bo
    łaskawie mi nic nie podłożyli?

    Arek