  • 51. Data: 2006-12-08 18:01:37
    Temat: Re: Kontlole legalności oprogramowania
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > W którym miejscu to przeczytałeś?
    >
    > BO ja tam widzę "lub". Kolejność wymienienia tych dokumentów w ustawie nie
    ma
    > znaczenia.

    Naprawde nie mam sily juz argumentowac. Jako skromny podwladny ministra
    Ziobro prosze, aby dal mi wiare w to co mowie, bo mam to na codzien.

    Cezar

  • 52. Data: 2006-12-08 19:13:36
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Cezar napisał(a):
    > Naprawde nie mam sily juz argumentowac.

    coś szybko ją tracisz

    KG

  • 53. Data: 2006-12-08 22:13:43
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-12-2006 o 18:51:01 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Jeśli będzie odpowiednio wyposażony to około 2 sekund. Jest specjalny
    > nabój do strzelby gładkolufowej. Ale nie powinno się dopuścić do
    > zamknięcia tych drzwi.

    Pewnie, przy odpowiednim wyposazeniu to tak. Ale nikt nie mowi o zamykaniu
    drzwi; one zostaja uchylone i w tym stanie pozostawione :) Nie bardzo
    widze tez policjantow chodzacych na kazda kontrole z mozdziezem i
    pociskami na zubozonym uranie. Moga ew. chodzic ze spawarka :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 54. Data: 2006-12-08 22:16:16
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    > mozdziezem
    Mozdzierzem ... pardon.

  • 55. Data: 2006-12-08 23:16:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

> [...]
    > tez policjantow chodzacych na kazda kontrole z mozdziezem i pociskami na
    > zubozonym uranie. Moga ew. chodzic ze spawarka :)

    Lecą drzwi wypchnięte nawet ramieniem. Poza tym już wiele razy pisałem, że
    bezsensem jest organizowanie przeszukania w ten sposób że idę i pukam, a
    następnie proszę o otwarcie - no chyba że przeszukanie jest pro forma i wiadomo,
    ze tam nic nie ma albo szukam czegoś, czego zniszczyć lub ukryć się nie da.

  • 56. Data: 2006-12-08 23:17:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    A'propo, to ten nabój specjalny to zawiera taki proszek, jak talk. chodzi o to,
    ze ma wyrwać drzwi, a nie może zrobić krzywdy nikomu stojącemu za nimi.

  • 57. Data: 2006-12-09 11:49:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jeśli będzie odpowiednio wyposażony to około 2 sekund. Jest specjalny
    > nabój do strzelby gładkolufowej. Ale nie powinno się dopuścić do
    > zamknięcia tych drzwi.

    Rozumiem, że nabój ten jest selektywny i zatrzyma się przed istotą żywą,
    zwłaszcza człowiekiem? ;-/

    Ciekaw jestem, jakie konsekwencje poniósłby idiota, który w celu głupiej
    kontroli oprogramowania narażałby mieszkańców na śmierć.

  • 58. Data: 2006-12-09 11:50:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > A'propo, to ten nabój specjalny to zawiera taki proszek, jak talk.
    > chodzi o to, ze ma wyrwać drzwi, a nie może zrobić krzywdy nikomu
    > stojącemu za nimi.

    Ummm... Wyrwać drzwi? Sorki, ale akcja==reakcja - jeśli policjant ma
    krzepę, żeby utrzymać strzelbę wyważającą drzwi, to i sam dałby radę je
    wyważyć.

  • 59. Data: 2006-12-09 12:04:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:gfkq44-gec.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Rozumiem, że nabój ten jest selektywny i zatrzyma się przed istotą żywą,
    > zwłaszcza człowiekiem? ;-/

    Tak. Diokładnie jest tak skonstruowany. Nie zawiera pocisku, a tylko taki
    proszek. Wywala drzwi, ale nie przebija ich.

    > Ciekaw jestem, jakie konsekwencje poniósłby idiota, który w celu głupiej
    > kontroli oprogramowania narażałby mieszkańców na śmierć.

    Żadnych. Bo nie ma narażenia na śmierć. I po raz 150 chyba - Policja nie
    przeprowadza kontroli oprogramowania.

  • 60. Data: 2006-12-09 12:05:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:0ikq44-gec.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ummm... Wyrwać drzwi? Sorki, ale akcja==reakcja - jeśli policjant ma
    > krzepę, żeby utrzymać strzelbę wyważającą drzwi, to i sam dałby radę je
    > wyważyć.

    Nie zawsze. Policjant działa na całe drzwi. Pocisk w dokładnie określonym
    punkcie.