  • 41. Data: 2006-12-08 16:32:54
    Temat: Re: Kontlole legalności oprogramowania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:elbheu$ds6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie obraz sie, ale chyba nie umiesz czytac tego przepisu.
    > Stoi tu jak byk, ze prok. zatwierdzajacy musi patrzec na to czy "polecenie
    > prokuratora nie mogło być uprzednio wydane, a także czy czynności te
    > zostały przeprowadzone (...) zgodnie z przepisami kpk". A kpk stanowi, ze
    > najpierw postanowienie, potem ewentulanie i wyjatkowo nakaz kierownika i juz
    > zupelnie na koncu na legitke.

    W którym miejscu to przeczytałeś?

    BO ja tam widzę "lub". Kolejność wymienienia tych dokumentów w ustawie nie ma
    znaczenia.

  • 42. Data: 2006-12-08 16:35:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Podobnie jak ordynator oddziału w szpitalu podpisze in blanco recepty,
    > zwolnienia, wnioski o rentę, a pielęgniarka /bez urazy/ w zależności od
    > okoliczności będzie wywijała :). No to gratuluję takich pewników.

    Nie, to nie jest właściwą analogia. Pielęgniarka bez podbitej przez lekarza
    recepty leku wypisać nie może. Policjant może dokonać bez nakazu przeszukania.
    Gdybyś chciał użyć szpitalnej analogii, to z tymi in blanco nakazami było by
    tak, jakby ordynator popodbijane przez siebie recepty porozdawał pozostałym
    lekarzom.

  • 43. Data: 2006-12-08 16:37:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "nowy" <n...@p...obcym> napisał w wiadomości

    > A co by się mogło stać gdybym na przykład po zobaczeniu legitymacji powiedział
    > mu ze bez nakazu go nie wpuszczę i zatrzasnął drzwi przed nosem????

    Wszystko co sobie możesz wyobrazić. Teoretycznie nie powinien dopuścić do
    zatrzaśnięcia tych drzwi, używając perswazji, siły fizycznej, innych środków
    przymusu bezpośredniego a w wyjątkowych wypadkach, to i broni palnej. A jak już
    doszło do zatrzaśnięcia po okazaniu legitymacji, to jest to oczywista podstawa
    do ich rozbicia i wejścia do lokalu.

  • 44. Data: 2006-12-08 16:38:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "nowy" <n...@p...obcym> napisał w wiadomości

    Zapytaj autora tych słów, czemu publicznie ludzi wprowadza w błąd.

  • 45. Data: 2006-12-08 17:06:54
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-12-2006 o 17:37:24 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > palnej. A jak już doszło do zatrzaśnięcia po okazaniu legitymacji, to
    > jest to oczywista podstawa do ich rozbicia i wejścia do lokalu.

    Ciekawe ile czasu zajmuje samodzielne otwarcie od zewnatrz przez
    policjanta dwoch sztywnych lancuchow. Chyba wystarczajaco dlugo, zeby dysk
    sie zdazyl 'rozpasc' :P

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 46. Data: 2006-12-08 17:10:54
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Gdybyś chciał użyć szpitalnej analogii, to z tymi in blanco nakazami było
    > by tak, jakby ordynator popodbijane przez siebie recepty porozdawał
    > pozostałym lekarzom.

    Zgoda. Lekarz będzie lepszy do analogii, ale to też nie upoważnia do takiego
    postępowania ordynatora.

  • 47. Data: 2006-12-08 17:13:48
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > przymusu bezpośredniego a w wyjątkowych wypadkach, to i broni palnej. A
    > jak już doszło do zatrzaśnięcia po okazaniu legitymacji

    i zamknięciu na łańcuch.

  • 48. Data: 2006-12-08 17:17:14
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > Ciekawe ile czasu zajmuje samodzielne otwarcie od zewnatrz przez
    > policjanta dwoch sztywnych lancuchow. Chyba wystarczajaco dlugo, zeby dysk
    > sie zdazyl 'rozpasc' :P

    W takiej sytuacji to szedłbym w kierunku szyfrowania danych na dysku:)

  • 49. Data: 2006-12-08 17:49:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Zgoda. Lekarz będzie lepszy do analogii, ale to też nie upoważnia do takiego
    > postępowania ordynatora.

    Oczywiście. To przejaw głupoty i tyle.

  • 50. Data: 2006-12-08 17:51:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > dwoch sztywnych lancuchow. Chyba wystarczajaco dlugo, zeby dysk sie zdazyl

    Jeśli będzie odpowiednio wyposażony to około 2 sekund. Jest specjalny nabój do
    strzelby gładkolufowej. Ale nie powinno się dopuścić do zamknięcia tych drzwi.