    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konstytucyjność rozporządzenia
    Date: Thu, 26 Mar 2020 16:17:51 +0100

    W dniu 2020-03-26 o 15:37, Olin pisze:

    > U nas już się za to wzięli:
    >
    > "Korzystając ze specustawy, rząd chce wprowadzić możliwość aresztu domowego
    > bez zgody sądu. Przepis ma obowiązywać bezterminowo, także po ustaniu
    > epidemii.
    >
    > W rządowym projekcie ustawy zmieniającej specustawę o koronawirusie znalazł
    > się także szereg zmian w innych ustawach. W piątek projektem zajmie się
    > Sejm.
    >
    > Do kodeksu postępowania karnego zostanie wprowadzony nowy przepis:
    >
    > ,,Art. 274a. § 1. Tytułem środka zapobiegawczego można zastosować wobec
> [...]
    ,zbigniew-ziobro-wykorzystuje-koronawirusa-areszt-do
    mowy-wymierzany.html?_ga=2.219196633.1965382942.1584
    950773-864217066.1487590675

    Wczoraj ok. godz.19-stej juz ciemnawo sie robiło, latarnie kiepsko
    świecą, pustki na osiedlu, a jakieś złodziejskie mordy (nie widziane
    przedtem w tej okolicy) miały frajdę i manipulowały przy samochodach.

    --
    animka