  • 1. Data: 2006-02-16 16:47:56
    Temat: Konkurs na stanowisko - czy mozna zaskarżyć?
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Witam

    Brałem dzisiaj udział w konkursie na stanowisko (podinspektor - obsługa
    kancelaryjna) w Starostwie Powiatowym.
    W ogłoszeniu o naborze jako wymagania niezbędne podano:
    - spełnienie wymagań określonych w art. 3 ustawy o pracownikach
    samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
    - wykształcenie wyższe,
    - znajomość KPA,
    - znajomość podstawowych programów komputerowych.
    Tyle.

    Dzisiejszy test oprócz znajomości KPA obejmował również znajomość Prawa
    Budowlanego, wiadomości o powiecie, jego organach, budżecie (kto go ustala,
    do kiedy, czy powiat ma osobowość prawną, ilu radnych liczy rada powiatu),
    prawach i obowiązkach pracownika (skąd się biorą, jakie są podstawy
    zatrudnienia w Starostwie, ile dni urlopu im przysługuje, itp.). Na 63
    pytania KPA dotyczyło 30. Słowem, sprawdzano coś, o czym nie wspomniano w
    ogłoszeniu. Chciałbym zaskarżyć sposób przeprowadzenia tego naboru jako
    niezgodny z warunkami przedstawionymi w ogłoszeniu o naborze. W jakim
    trybie i do kogo powinienem złożyć skargę (oczywiście o ile mam do tego
    prawo)?

    JaromirD

    --
    Odpowiadając zamień "q" na "o".

  • 2. Data: 2006-02-16 17:52:46
    Temat: Re: Konkurs na stanowisko - czy mozna zaskarżyć?
    Od: newdem <n...@w...pl>

    JaromirD napisał(a):
> [...]
    > niezgodny z warunkami przedstawionymi w ogłoszeniu o naborze. W jakim
    > trybie i do kogo powinienem złożyć skargę (oczywiście o ile mam do tego

    Jarek? To Ty? NSarz?

    pozdro
    Mateusz

    P.S. Priv

  • 3. Data: 2006-02-16 18:35:35
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    newdem wrote:

    > Jarek? To Ty? NSarz?
    >
    > pozdro
    > Mateusz
    >
    > P.S. Priv

    No jestem Jarek. A skoro jestem to ja. Ale NSarz?

    JaromirD

    --
    Odpowiadając zamień "q" na "o".

  • 4. Data: 2006-02-17 00:32:05
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Feb 2006 19:35:35 +0100, JaromirD napisał(a):

    > No jestem Jarek. A skoro jestem to ja. Ale NSarz?
    >
    > JaromirD

    Dostaniesz decyzje o wynikach konkursu. Skoro znasz KPA to wiesz jak ją
    zaskarżyć:), poza tym dostaniesz też pouczenie, więc dasz sobie radę.

  • 5. Data: 2006-02-17 00:32:42
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    > No jestem Jarek. A skoro jestem to ja. Ale NSarz?
    >
    > JaromirD

    Jaromir D?:), Jaromir Dziel to prezydent miasta Gniezna:)

  • 6. Data: 2006-02-17 08:23:42
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Rafał Święch wrote:

    > Jaromir D?:), Jaromir Dziel to prezydent miasta Gniezna:)

    Niestety (lub na szczęście) nie jestem prezydentem miasta Gniezna. Nie
    jestem żadnym prezydentem. I raczej nie czuję powołania :-)

    JaromirD

    --
    Odpowiadając zamień "q" na "o".

  • 7. Data: 2006-02-17 08:26:12
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Rafał Święch wrote:

    > Dostaniesz decyzje o wynikach konkursu. Skoro znasz KPA to wiesz jak ją
    > zaskarżyć:), poza tym dostaniesz też pouczenie, więc dasz sobie radę.

    Dzięki. Jeszcze jedno pytanie: jakie przepisy określają sposób
    przeprowadzenia takiego naboru? O służbie cywilnej?

    JaromirD

    --
    Odpowiadając zamień "q" na "o".

  • 8. Data: 2006-02-18 19:10:52
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2006 09:26:12 +0100, JaromirD napisał(a):

    > Dzięki. Jeszcze jedno pytanie: jakie przepisy określają sposób
    > przeprowadzenia takiego naboru? O służbie cywilnej?
    >
    > JaromirD

    myślę, że tak:)