  • 1. Data: 2003-12-04 16:42:59
    Temat: Konkurencja i nasz znak towarowy itp
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam takie ogolnie pytanie : jak walczyc z konkurencja, a dokladnie z tym aby
    nie wykorzystywali naszych rerkalm itp. A wiec : wyprodukowalismy pelno
    ulotek w ktorych sie reklamujemy i na podstawie ktorych dajemy rabat. Jest
    na nich nasz zastrzezony znak towarowy. Konkurencja wywiesila sobie ta
    ulotke u siebie w sklepach i napisali, ze jest ona takze u nich akceptowana.
    Czy maja do tego prawo ?

    Fantom

  • 2. Data: 2003-12-04 16:52:54
    Temat: Re: Konkurencja i nasz znak towarowy itp
    Od: "Artur" <x...@w...pl>

> [...]
    > na nich nasz zastrzezony znak towarowy. Konkurencja wywiesila sobie ta
    > ulotke u siebie w sklepach i napisali, ze jest ona takze u nich
    Niech zgadne McDonald i KFC

  • 3. Data: 2003-12-04 19:25:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Moim zdaniem nie naruszają Waszego znaku firmowego. W końcu każdemu wolno
    taniej sprzedawać Towar Twoim klientom. Może robią to przez szacunek dla
    Waszej firmy?

  • 4. Data: 2003-12-05 06:16:27
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > Moim zdaniem nie naruszają Waszego znaku firmowego. W końcu każdemu wolno
    > taniej sprzedawać Towar Twoim klientom. Może robią to przez szacunek dla
    > Waszej firmy?

    Oczywiscie, ze kazdemu wolno sprzedawac tanio. Ale czy maja prawo wywieszac
    nasze ulotki reklamowe (z naszym zastrzezonym znakiem firmowym) w swoich
    sklepach ??

    Fantom

  • 5. Data: 2003-12-05 22:44:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Oczywiscie, ze kazdemu wolno sprzedawac tanio. Ale czy maja prawo
    wywieszac
    > nasze ulotki reklamowe (z naszym zastrzezonym znakiem firmowym) w swoich
    > sklepach ??

    No to głównie zależy od celu tego wywieszenia. Jeśli tylko nie próbują tym
    samym przekonywać klientów, że oni, to Wy, to moim zdaniem jakoś rażąco
    nie naruszają prawa. W końcu ja mam długopis z logo Microsoftu i czasem
    podpisuję różne rzeczy niekoniecznie z tą firmą związane przy jego pomocy,
    ale czy to stanowi podstawę, by od razu mnie ścigać?

    Zauważ, że firmy ubezpieczeniowe od wielu lat stosują zasadę honorowania
    zniżek z konkurencyjnych firm. A sieci komórkowe wprost oferujące
    dodatkowy profit za rezygnację z usług konkurenta?