  • Data: 2009-11-02 15:19:36
    Temat: Re: Konieczność tłumaczenia faktur z zagranicy?
    Od: Rafał K. <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lis, 18:15, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Usług? A nie towaru, hmm?

    Chyba jednak w przypadku oprogramowania w WERSJI ELEKTRONICZNEJ (czyli
    przez Internet) zachodzi import usług - art. 27.3/4 ustawy o VAT.
    Gdyby to był zakup oprogramowania, gdzie do kupującego wysłany został
    FIZYCZNIE program (np. pudełko i w środku płyta z programem, jakaś
    książeczka itp.), wówczas byłoby to wewnątrzwspólnotowe nabycie towaru
    (sprzedawca z UE) lub import towarów (sprzedawca spoza UE). Więcej
    można poczytać o tym tu:
    http://ksiegowosc.infor.pl/podatki/vat-akcyza/67138,
    Czy-zakup-oprogramowania-w-wersji-BOX-jest-nabyciem-
    towaru--czy-uslugi.html
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo.podatki/
    browse_thread/thread/e1141b78c9f1a8cd#

    Pozdrawiam.