    From: Raku <r...@a...kom.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konflikt - pracodawca - były pracownik
    Date: Tue, 22 Mar 2005 19:11:21 +0100

    witek napisał(a):
    > Raku wrote:
    >

    > No i tu masz przechalpane. Bo oczerniłeś firmę.

    Czyli jak powiem że firma ABC Sp. z o.o. jest kiepska - to jest
    oczernienie ???
    I od tej pory jeżeli bilansowo będzie wykazywać strate na wyniku
    finansowym, ja mam tę strate pokrywać z własnej kieszeni ??

    Ludzie - klient ma własną wole.
    Jeżlei powiem mu, ze nei polecam mu współpracy z daną firmą tylko z inną
    to jest to karalne ???

    Nie ważne - mogłem kiedyś pracować w tej firmie, ale już nie pracuje.

    Nie zdradzam ważnych i istotnych danych o firmie typu: kiepskie zaplecze
    ekonomicze, wysysk handlowców, marne płace, niewypłacanie nadgodzin,
    namawianie do pracy na czarno lub za najniższą pensje jakim samochodem
    jeździ szef, ile mają pracowników na umowe zlecenie a ile na umowe o prace.

    Po prostu klientowi mówie - ta firma jest kiepska, nie polecam.
    To jest pomówienie ????? chyba żartu sobei ze mnie robisz.

    Uparłem sie o zakaz konkurencji bo to jest jedyny paragraf, który
    wydawał mi sie tu zasadny.

    A tak przy okazji - jak powiem, ze kiepski z ciebi prawnik to tez
    bedziesz mnei skarżył i mówił, że mam przechalpane, bo cie oczerniam ??

    --
    Raku