    From: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konferencja prasowa min.Ziobro
    Date: Sun, 12 Feb 2006 09:55:45 +0100

    kangaroo napisał(a):
> [...]

    ubecko-peerelowskich, jak Gardocki.

    > mowisz o towarzyszu Gardockim?

    Nie. Wskazuję tylko na absurdalność twojej wypowiedzi. Bo byscie "spoza
    układu" to żaden atut. Atutem jest wiedza i doświadczenie.

    > A zeby zostac profesorem nie majac zadnej elemantarnej widzy prawniczej, to
    Gardocki musial wspolpracowac z bezpieka.

    A ty masz choćby elementarną wiedzę prawniczą?
    Prof. Gardocki napisał podręcznik, z którego uczy się znaczna część
    studentów prawa. Ziobro pewnie też się z niego uczył. Czy ubliżanie
    godniejszym od siebie sprawia ci przyjemność?

    > Wole Ziobre.

    Twoje prawo. A jakies argumenty za takim stanowiskiem? Czy tylko
    "kiepski, ale spoza układu?"

    > tylko taki nie bedzie bal sie wrzucic granatu w szambo Gardockiego.

    Efektem wrzucenia granatu w szambo jest zasyfienie całej okolicy. A
    główną cechą młodych gnewnych jest działanie bez świadomości
    konsekwencji swych czynów. Czytałeś promowane przez Ziobrę zmiany w
    prawie? Jeżeli to przejdzie to Strasbourg będzie mioał używanie. Polecam
    projekt ustawy o sądach 24 godzinnych. Pozbawienie prawa do obrony,
    nadużywanie aresztu itp.

    > Dalej wyzej niz gardocki.

    Uważasz, że wiedza prawnicza człowieka, który oblał egzamin
    prokuratorski jest większa niż profesora prawa, I prezesa Sądu Najwyższego?

    > Mowisz o wyroku na Sokolowskiego? Przeciez Strasbourg nie zgnoil Ziobry za to.
    >
    > Zgnoil "prof" Gardockiego.

    "przestań pisać brednie. Strasbourg w tym wyroku nikogo nie "zgnoił",
    wskazał jedynie na naruszenie prawa. Nazwisko prof. Gardockiego nie pada
    w tym wyroku. Nie ma tam tez żadnego odniesienia do funkcji I Prezesa
    Sadu Najwyższego. Poza tym, jak ci to juz tłumaczono, I Prezes Sadu
    najwyższego nie miał żadnego związku z wydniem tego wyroku, ani wpływu
    na jego wydanie.

    > Nie. Dowodami sa kolejne wyroki w Strasbourgu.

    Konkretnie: Które wyroki. Wskaż w których sprawach Strasbourg
    stwierdził, że doszło do w sądach korupcji. Potraktuj to jako cross
    examination. Ty powiedziałeś ławnikom, że dowodem sa wyroki, a ja pytam
    cię które wyroki. I niech ławnicy zdecyduja czy jesteś wiarygodny.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre