  • 1. Data: 2006-06-01 20:14:55
    Temat: Koncesja alkoholowa - problem
    Od: "Mateusz" <c...@p...onet.pl>

    WItam mam problem prowadze bar i niestety 31.05 nie zdazylem wplacic II raty za
    koncesje, dzisiaj bylem w urzedzie miasta i nie przyjeli mi wplaty, powiedzieli
    ze nie zdazylem w terminie i jako kare mam zawieszona koncesje na 6 miesiecy..
    Sami wiecie ze bez alkoholu pojde z torbami.
    Powiedzcie co mam zrobic?? Bo rece opadaja.

  • 2. Data: 2006-06-01 21:32:57
    Temat: Re: Koncesja alkoholowa - problem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Mateusz [###c...@p...onet.pl.###] napisał:
> [...]
    pojde z
    > torbami. Powiedzcie co mam zrobic?? Bo rece opadaja.

    Zezwolenie na alkohol dostajesz w drodze decyzji administracyjnej.
    Zawieszenie wymaga podobnej decyzji, która podlega normalnym środkom
    odwoławczym. Urząd Miasta nie może nie przyjąć wpłaty od Ciebie nawet
    po terminie. Wpłać im na konto i tyle. A na decyzję o zawieszeniu
    zezwolenia zażal się.

  • 3. Data: 2006-06-02 06:30:54
    Od: stern <s...@0...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > odwoławczym. Urząd Miasta nie może nie przyjąć wpłaty od Ciebie nawet
    > po terminie. Wpłać im na konto i tyle. A na decyzję o zawieszeniu

    moze nie przyjac, bo zezw. wygasa z mocy prawa.

    a teraz bedzie postepowanie o swierdzenie wygasniecia decyzji.

    niestety tutaj terminy są nieubłagane

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 4. Data: 2006-06-02 16:10:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    stern [###s...@0...pl.###] napisał:
    > moze nie przyjąć, bo zezw. wygasa z mocy prawa.
    > a teraz bedzie postepowanie o swierdzenie wygasniecia decyzji.
    > niestety tutaj terminy są nieubłagane

    Nie pomyślałem. W tej sytuacji faktycznie trzeba się starać o nowe
    zezwolenie.

  • 5. Data: 2006-06-02 16:22:56
    Od: stern <s...@0...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie pomyślałem. W tej sytuacji faktycznie trzeba się starać o nowe
    > zezwolenie.

    tu jest inny ciekawy problem.

    art. 18. ust 13. Przedsiębiorca, którego zezwolenie wygasło z przyczyn
    określonych w ust. 12 pkt 5, może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego
    zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania
    decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.

    no i teraz co w sytuacji (wcale nie trudnej do przewidzenia). gdy

    burmistrz wydaje decyzję o wygaśnięciu, klient się odwołuje, SKO uchyla
    z przyczyn formalnych, burmistrz wydaje podobną decyzję, klient zaskarża
    i mija 6 miesięcy?

    Pozostaje cofnąć zaskarżenie i wystąpić o nowe zezwolenie :)

    I przez cały czas można sprzedawać alkohol :)

    ustawodawcy chyba nie o to chodziło w przepisie, ale przy tym
    nieszczęsnym "dniu wydania decyzji" trudno o inne wnioski.

    pozdr.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 6. Data: 2006-06-02 16:29:32
    Od: stern <s...@0...pl>

    stern napisał(a):

    > ustawodawcy chyba nie o to chodziło w przepisie, ale przy tym
    > nieszczęsnym "dniu wydania decyzji" trudno o inne wnioski.

    napisałem i mnie oświeciło, termin wszak będzie biegł na nowo od wydania
    tej drugiej decyzji.

    Ta grupa to jak muza :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911