  • 11. Data: 2004-10-08 11:10:27
    Temat: Re: Komu mandat z fotoradaru ?
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    > To musiał być faktycznie 'wałkowany' jak słysze herezje o jakiś
    sędziach -
    > :)
    >
    > btw: kodeks drogowy i akty wykonwacze to fajna rzecz nie tylko jako
    > podkładka pod myszke.

    no właśnie więc go wyjmij spod myszki i poczytaj

    galis

  • 12. Data: 2004-10-08 12:46:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Gerard" <g...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe czy można się od tego jakoś odwołać - napisać pismo czy coś - w
    > sumie dlaczego mam być karany za coś czego nie zrobiłem :-( A gdzie tu
    > domniemanie niewinności :-((

    ty nie dostaniesz mandatu, bo to nie ty jestes wlascicielem, jestes jednym z
    uzytkownikow

  • 13. Data: 2004-10-08 14:37:34
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 8 Oct 2004 13:10:27 +0200, Galis naskrobał(a):

    > no właśnie więc go wyjmij spod myszki i poczytaj

    no i czytam i ani tam ani w kodekie wykroczeń nie pisze że można karać auto
    wzglednie właściciela rzeczy która będąc pod zarządem innej osoby
    doprowadziła do złamania określonych przepisów.
    Tak wiec pokaż mi palcem paragraf na podstawie którego chcesz karać
    właściciela auta nie nie kierowce który spowodował wykroczenie - bo może
    masz dostęp do tajnych przepisów znanych tylko tobie :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 14. Data: 2004-10-08 15:37:52
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Gerard" <g...@p...pl> napisał:

    >Czy policja może obciążyć mnie takim mandatem? A jeśli sprawa trafi do sądu
    >grodzkiego to w jaki sposób określą winego?
    Odpowiedź masz tu: http://artgola.webpark.pl/winny.htm

    Artur Golański

  • 15. Data: 2004-10-09 06:51:05
    Od: "Kazio" <p...@n...to.konto>

    Sebol" <"lobo_(usun_to) wrote:
> [...]

    To fakt ze pojazdu nie mozna ukarać tylko literą prawa;)
    Ale druga sprawa to sie umiejętnie przed funkcjuszem wytłumaczyć
    Z tego co sie orientuje to postępowanie umarza sie jeśli dotyczy
    osoby rezydującej na stałe za granicą
    Ja zawsze pożyczam auto koledze z Londynu,
    który mieszka tam od ho ho i jeszcze ho ho tam pobędzie;D
    Słyszałem ze można tez na "Ulryka von Jungingen zam. Berlin Grunwaldstrasse
    1115";D

    Ja sie podepnę pod watek;>
    Tak sie składa że zimno sie strasznie zrobiło, daleko mam do klatki
    od kiedy można parkować na trawniku nie niszcząc zieleni?
    Czekać mam na pierwsze śniegi, czy jakoś wcześniej można zaparkować pod
    oknem
    sugerując sie tylko temperaturą poniżej zera?
    Bo jak trawa w zimie nie jest zielona to nie mozna przecie jej zniszczyć;P
    Pojawił sie w końcu jakis senswny komentarz do KW?
    Czy dalej mgliście_ciemno_i_pomroczno?

    Kaźmisz

  • 16. Data: 2004-10-09 07:25:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kazio napisał(a):

    > Słyszałem ze można tez na "Ulryka von Jungingen zam. Berlin Grunwaldstrasse
    > 1115";D

    On mieszka pod 1410 :PPP

    j.

    pansp

  • 17. Data: 2004-10-09 07:56:58
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > no i czytam

    To poczytaj jeszcze art 78

    Dla ułatwienia powiem, że tę część kodeksu masz nie pod myszką, tylko
    trzymasz na niej kubek z kawą...

    Może jak poczytasz, to zrozumiesz, dlaczego na stwierdzenie o Zdenku Blasze,
    którego nie znasz dobrze, rozbawi sąd.

    Monika

  • 18. Data: 2004-10-09 10:09:42
    Od: "Kazio" <p...@n...to.konto>

    januszek wrote:
> [...]

    Słusznie waść prawisz,
    skubaniec jak mnie z popijawy odwoził autem
    pewnie na drugim gazie mu sie adresy pomyliły;>

    Na przyszły raz Krzysia Kolumba poproszę
    żeby mi samochód odprowadził,
    on dokładny jest i kierunki mu sie nie pomylom

    PPNMSP;>

    Kaźmisz

  • 19. Data: 2004-10-09 16:13:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Oct 2004, Sebol wrote:

> [...]
    >+ no i czytam i ani tam ani w kodekie wykroczeń nie pisze że można karać auto
    >+ wzglednie właściciela rzeczy która będąc pod zarządem innej osoby
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Jak rozumiem wszyscy już poczytali (ostatnio skompletowałem polecone
    przez innych stosowne przepisy PoRD i KW "ku pamięci googla" ale
    nie odmówię sobie:

    >+ Tak wiec pokaż mi palcem paragraf na podstawie którego chcesz karać
    >+ właściciela auta nie nie kierowce który spowodował wykroczenie

    ...bo karze się go za INNE wykroczenie.
    Jeśli to NIE właściciel dopuścił się wykroczenia to on zapłaci
    mandat (lub grzywnę, i nie wiem czemu śmichy-chichy z Wysokiego
    Sądu...) ale NIE za "fotoradar".
    Mniej więcej na tej samej zasadzie w oparciu o którą jak z broni
    służbowej policjanta którą mu skradziono kogoś zastrzelą.
    Też nie pójdzie siedzieć za to że kogoś zastrzelił...

    >+ - bo może masz dostęp do tajnych przepisów znanych tylko tobie :)

    A nie nie.
    Ty NIE CHCESZ skorzystać z jawnych danych ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 20. Data: 2004-10-09 16:17:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 9 Oct 2004, Kazio wrote:
    [...]
    >+ Ja sie podepnę pod watek;>
    >+ Tak sie składa że zimno sie strasznie zrobiło, daleko mam do klatki
    >+ od kiedy można parkować na trawniku nie niszcząc zieleni?

    IMO & AFAIK - nigdy.
    "Zadeptanie" (oponami lub szpilką znacznie skuteczniejsze niż
    pantoflem :]) trawnika "na zimno" powoduje WIĘKSZE szkody aniżeli
    "przejechanie po zielonym suchym".

    >+ Bo jak trawa w zimie nie jest zielona to nie mozna przecie jej zniszczyć;P

    Trawa przypadkiem składa się nie tylko z widocznych liści i łodyg,
    ale jak większość zieleni - przede wszystkim z korzenia.
    No, okresowo jeszcze z kwiatów i nasion... :)

    >+ Pojawił sie w końcu jakis senswny komentarz do KW?
    >+ Czy dalej mgliście_ciemno_i_pomroczno?

    IMO - jw.
    Oczywiście jest kwestia OZNACZENIA trawnika....

    pozdrowienia, Gotfryd