    From: bo <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komputery pod lupa komisji europejskiej
    Date: Mon, 17 Jan 2005 15:12:11 +0100

    AdamS wrote:

    > Ja niestety pracuje w firmie, w której jest notoryczny brak
    > komputerów, jeśli już pojawią się fundusze na ten cel (pojawiają się
    > rzadko, dotyczy również unowocześniania posiadanego sprzętu) to chcemy
    > je maksymalnie wykorzystać (nie oznacza kupić najdroższy). Osobiście
    > kupiłem mniej komputerów i zawsze wybieram kompromis pomiędzy jakoścą,
    > ceną i oczywiście jego zastosowaniem i jak na razie wszystko działa
    > ok.

    Jest OCZYWISTE, ze zawsze trzeba dokonywac kompromisu pomiedzy cena
    a mozliwosciami komputerow.
    Sam "walczylm" z Pania Kwestor", gdy zauwazylem, ze trudnosci
    w ulepszaniu powoduja zjawisko, ktore Pan opisal..
    dzieki temu mialem celeronka 633 a po 3 latach za 500
    zl mam juz Athlona XP 2000+
    za cene tych kdwoch inni do dzis maja P3 800
    bo wtedy sam procesor kosztowal tyle, co obie plyty i oba procesory.

    WLASNIE wtedy, gdy jest malopieniedzy nie warto kupowac sprzetu
    "z gornej polki".

    > Nam też, gdy zostaniemy pozbawieni sprzętu na okres naprawy.

    NIe.
    Umowa gwarancyjna przewiduje, ze jesli okres nmaprawy przekracza
    x godzin firma daje "zastepczy".

    Praktycznie sama "gorzba" poproszenia o zastepczy sprawia, ze nei trzeba z
    niej korzystac.

    > A kiedy jesteśmy w stanie stwierdzić, że procesor jest dobry???

    Zwykle po latach...

    Ja do AMD niemoglem sieprzekonac,ale od 5 lat
    nie mam z nimiZADNYCH problemow.

    Pozdrowienia

    Boguslaw