    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komplikacje medyczne i odpowiedzialność "użyczającego"
    Date: Sat, 13 May 2023 20:52:41 +0200

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Wiem, że napisałeś że AED sie nie używa dopóki serce pika bo może
    > zaszkodzić i nie możesz się zdobyć na przyznanie się błędu (choć
    > pewnie popełniłoby go pewnie jakieś 80% respondentów).

    Ilu lekarzy powie że "nie lekarz" w takiej "nie oczywistej" sytuacji
    powinien decydować o użyciu AED? Kiedyś w końcu użycie AED w mniej
    oczywistej sytuacji doprowadzi do "poważnych komplikacji".
    Czy wtedy ten co AED użyczył będzie winny?
    Jak dla mnie ty możesz pisać o użyciu AED przez lekarza fachowca a
    Robert przez człowieka z "niemal minimalnym" doświadczeniem.

    Diabeł tkwi w szczegółach a Robert przynajmniej stara się pisać o tamtej
    _konkretnej_ sytuacji a nie "zasadach ogólnych z niedopowiedzeniami".
    A że nie jest zabójczo przekonujący to osobna sprawa.

    --
    A. Filip