  • 1. Data: 2003-12-01 12:14:23
    Temat: Kompetentny Sąd - UWAGA BIURWA!!!! czytajcie i podziwiajcie
    Od: "Paweł" <o...@o...pl>

    Witam wszytkich!!!
    To co mnie dzis spotkalo zasluguje na szczegolne uznanie i odnotowanie!!!!
    Wybralem sie do sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy na ul.Swietokrzyskiej 12
    celem zlozenia pozwu. Biurwa pracujaca w biurze podawczym miala samowolke wiec
    zeszlo sie z pol godziny czekania , ustawila sie dosc spora kolejka. Jak juz
    przyszla i posadzila dupe na obdartym krzesle , mialem zaszczyt podejsc do
    okienka i spojrzec jej w oczy , malo mnie niezabila wzrokiem.
    Odrazu jak tylko dotknela łapskami moj pozwu ni stad ni z owąt zmienila wydzial
    sądu do którego kierowany był pozew sic!!!! Na pytanie dlaczego tak zrobila
    odparsknela ze adres powoda odpowiada temu wydzialowi. kilka minut musialem jej
    tlumaczyc iz wlasciwy jest wydzial wskazany przezemnie ze wzgledu na miejsce
    spalnienia swiadczenia , po czym dokonala poprawki skreslajac swoje widzimisie
    zaznaczyla z powrotem to co bylo wczesniaj napisane przezemnie.
    Po przyklejeniu znaczkow na sline , oddala mi jeden odpis pozwu (dolaczylem 2
    ze wzgledu na to iz orginaly zostaly u mnie) twierdzac ze niejest potrzebyn
    sic!!!! Po kolejnym upomnieniu biurwa niemajac chyba swiadomosci wlasnej winy
    wziela ostatecznie ten drugi odpis i spinajac spinaczem odlozyla na połke ,
    niechcac wydac mi pokwitowania , motywujac to tym ze moze to zrobic tylko na
    pozwie , a skoro ja niemam to moge se zrobic ksero i wtedy ona mi to pokwituje
    (ksero jak sama powiedziala na przeciwko w lewo w prawo czynne od 11)
    Czy to niejest moi drodzy smieszne? przez tą glupia babe moja sprawa na dzien
    dobry miala by pol roku opoznienia bo trafila by do innego niwlasciwego
    wydzialu to raz po drugie nawet jakby niewlasciwy wydzial wyslal to szybko do
    wlasciwego to i tak pozew zawieralby braki formalne.
    nadaje sie to do prasy? sam niewiem ale do prezesika tegoz sadu napewno napisze.
    pozd Paweł

  • 2. Data: 2003-12-01 14:21:59
    Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    Drogi kolego, ponieważ od pewnego czasu udzielam się pod tym samym nickem na
    tej grupie, proszę cię, abyś był uprzejmy zmodyfikować swój nick w sposób
    pozwalający nas odróżniać.
    Pozdr

  • 3. Data: 2003-12-01 14:22:19
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Paweł napisał:

    > sam niewiem ale do prezesika tegoz sadu napewno napisze.

    Na miejscu prezesa odpisałbym:

    Szanowny Panie,
    w przyszłości polecam składanie pozwów pocztą.

    Dlaczego tego nie zrobiłeś???

    Pozdrawiam

    ja

  • 4. Data: 2003-12-01 14:40:07
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-12-01 15:22, marcin wrote:

    > Na miejscu prezesa odpisałbym:
    >
    > Szanowny Panie,
    > w przyszłości polecam składanie pozwów pocztą.

    Pocztą mógłby wysłać również kartkę z życzeniami - tak ma przynajmniej
    dokument z prezentatą.
    Hint: "Droga "Przyjaciółko" zaginęło moje pismo do sądu - poradź, co mam
    robić?"
    Odpowiedź: "A nie mogłeś drogi Pawle doręczyć osobiście?" :-)))

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2003-12-01 14:48:41
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Catbert napisał:

    > Pocztą mógłby wysłać również kartkę z życzeniami - tak ma przynajmniej
    > dokument z prezentatą.

    a tak ma dowód nadania.

  • 6. Data: 2003-12-01 15:02:26
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-12-01 15:48, marcin wrote:

    > a tak ma dowód nadania.

    Ale nie ma dowodu, że to, co nadał, to nadał.
    W normalnym biegu rzeczy byłoby to skuteczne - ale bieg rzeczy jak widać
    odbiegł od normy (lub ją ustanowił, wedle uznania) - jeżeli sprawa
    ważna, to wskazane i osobiście i ZPO.
    Organom zdarza się wysyłać pisma antydatowane, poruszające zagadnienia z
    korespondencji jeszcze nie otrzymanej - podobnie jak zdarza się w 15
    minut napisać uzasadnienie na 5 stron, w sprawie, która właśnie się
    rozstrzygnęła, a jej wynik do momentu rozstrzygnięcia nie był znany i
    możliwy do przewidzenia.

    Pzdr: Catbert

  • 7. Data: 2003-12-01 18:37:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Pocztą mógłby wysłać również kartkę z życzeniami - tak ma przynajmniej
    > dokument z prezentatą.

    Chyba nie ma, bo nie miał jeszcze jednego odpisu, by dostać - o ile dobrze
    rozumiem ten post.

  • 8. Data: 2003-12-01 18:52:00
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    Paweł raczył napisać:
    Drogi Pawle, skoro udzielasz się już tyle czasu powinieneś wiedzieć aby:
    - ciąć cytaty!
    - odpisywać POD postem

    a co do meritum twojej prośby: mój prapradziadek używał imienia Paweł
    dawno temu.. proszę cię abyś przez wzgląd na jego pamięć zaprzestał
    posługiwania się tym imieniem.
    RW

  • 9. Data: 2003-12-02 07:15:25
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-12-01 19:37, Robert Tomasik wrote:

    > Chyba nie ma, bo nie miał jeszcze jednego odpisu, by dostać - o ile dobrze
    > rozumiem ten post.

    Słuszna uwaga - przeoczyłem - petent ma więc prezentatę "wirtualną",
    czyli żadną.

    Pzdr: Catbert

  • 10. Data: 2003-12-03 03:02:01
    Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    No super, udało ci się wreszcie pokazać, że umiesz pisać:).
    Brawo, wsje podnimajutsja! Burnyje apłodismienty! Wsje kriczjat: "Lenin!!
    drużba!! urra!!!":).