    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik żąda wyjaśnień...
    Date: Fri, 09 Nov 2012 10:41:46 -0600

    Poldek wrote:

    > Oprócz tego ciekaw jestem, czy nie dałem się jednak zbytnio postraszyć
    > komornikowi i zbytnio się nie pospieszyłem. Wpłaciłem na konto komornika
    > ile chciał. Czy gdybym wpłacił zamiast tego teraz kwotę kary i kosztów
    > sądowych bezpośrednio na konto sądu, zamiast na konto komornika i bez
    > kosztów postępowania egzekucyjnego, to czy komornik mógłby mnie dalej
    > ścigać - ?

    mógłby.
    jemu sie kasa nalezy za samo rozpoczecie sprawy.
    ściągnąłby sobie tak czy siak co jego.

    dodatkowo ryzykujesz tym, ze komornik zabierze ci podwojnie jesli nie
    powiadomisz komornika, ze wplacilesz na konto sądu.. bo sąd tego na
    pewno nie zrobi.
    CO prawda kiedys by ci to komornik oddał, ale najpierw by zabrał.

    > Kolejna sprawa - czy jak wpłaciłem na konto komornika, to już mam
    > spokój, czy jeszcze mam sam zawiadomić sąd, że wpłaciłem komornikowi i
    > komornik powinien oddać sądowi, co mu się należy?

    z głowy. komornik przekaże co sie komu nalezy.