    From: l...@v...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik wzywa i wyznacza 7 dni i co teraz
    Date: 12 Mar 2008 12:11:38 +0100

    > Raczej nie. Pewnie we wniosku egzekucyjnym z 2003r. pewnie była
    > podana egzekucja alimentów zaległych, oraz bieżących, czyli komornik
    > miał prowadzić egzekucję na bieżąco. Być może egzekucja była prowadzona,
    > a może nie było z czego egzekwować i po 5 latach komornik chce się
    > upewnić, czy za 2008r. to też ma egzekwować alimenty.

    Tak wniosek w 2003 dot. wyroku zasądzającego alimenty zaległe, egzekucja miałą
    być na bieżąco prowadzona. Teraz niestety nie jest , utrudnia pracodawca, nie
    wpuszcza komornika na teren zakładu, czym uniemożliwia mu prowadzenie egzekucji
    z wynagrodzenia za pracę - tak mówi mi komornik !!!

    Nie wiem skąd mogę pozyskać informację dotyczącą tego gdzie dłużnik
    alimentacyjny ma rachunek bankowy, jest to możliwe ? Jeśli pensja jest na konto
    przekazywana ma tą informację pracodawca ale jw.