  • 1. Data: 2005-05-31 09:33:26
    Temat: Komornik nie moze ustalic miejsca zamieszkania dluznika
    Od: "Radek" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    W jaki sposob, metodami administracyjnymi lub nie, mozna uzyskac informacje o
    miejscu zamieszkania dluznika. Sytuacja jest taka, ze dluznikiem jest osoba
    fizyczna i obecnie scigana przez komornika. Ostatnio bedac u komornika
    dowiedzialem sie jednak ze sytuacja jest prawie beznadziejna, poniewaz wraz z
    zona sprzedali mieszkanie (oczywiscie wczesniej przepisane na nia) i
    wymeldowal sie ze znanego mi adresu nie wskazujac przy tym zadnego inneggo
    adresu zameldowania. Komornik twierdzi, ze nie moze ustalac miejsca zameldowania
    zony poniewaz sprawa nie jest skierowana przeciwko niej i w zasadzie nie widzi
    mozliwosci dalszego prowadzenia sprawy. Czy naprawde nie ma sposobu zeby w jakis
    sposob ustalic miejsce jego pobytu lub jego zony, poniewaz na 99% mozna go
    znalezc w miejscu zameldowania zony? Jesli macie pomysly jak mozna zdobyc
    informacje o jego miejscu zamieszkania to bylbym wdzieczny i z gory dziekuje za
    wszystkie odpowiedzi w temacie.

  • 2. Data: 2005-05-31 16:27:55
    Od: paweł <z...@w...pl>

    Użytkownik "Radek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | znalezc w miejscu zameldowania zony? Jesli macie pomysly jak mozna zdobyc
    | informacje o jego miejscu zamieszkania to bylbym wdzieczny i z gory

    Wniosek do Centralnego Biura Adresowego
    o ustalenie gdzie ostatnio jest zameldowany dłużnik.
    pka