    From: "Jacek" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Date: Sat, 10 Aug 2002 23:51:50 +0200

    Użytkownik "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ainvdu$oqq$1@news.gazeta.pl...
    > Jacek <s...@p...pl> napisał(a):
    > ...a w wielu innych ratują życie. Moim zdaniem częściej ratują niż
    szkodzą.
    > Twoim i Krzysztofa K &#8211; odwrotnie. No to zmieńcie prawo, to wolny
    kraj......

    Brak wiarygodnych statystyk więc EOT

    > Przeczytaj uważnie, co napisałam. Mandaty, radary i temu podobne są
    jednymi z
    > wielu instrumentów przyczyniających się do poprawy bezpieczeństwa na
    > jezdniach. Jednak jakość dróg, samochodów i dobre wyszkolenie
    kierowców są
    > najważniejsze i tego nic nie zastąpi. Pisałam i o tym, prawda?

    Czytam i czytam i widzę Twoją wiarę w półśrodki lub nawet 1/n środki
    gdzie n dąży do nieskończoności,tak jak swego czasu wyrób
    czekoladopodobny miał w pełni zastąpić czekoladę.

    > Cos nieuważnie czytasz &#8211; przecież pisałam, że na drogach
    szybkiego ruch i
    > autostradach można bezpiecznie jechać bardzo szybko i należałoby
    zmienić
    > przepisy ograniczające prędkość do 90-100 bo to bzdura której w
    dodatku i tak
    > nikt nie przestrzega

    A dlaczego nie przestrzega?Bo widzi głupotę przepisów.

    > No, tu już przesadziłeś. Proszę cię, czytaj posty i odnoś się do tego,
    co
    > naprawdę napisałam a nie do swoich wyobrażeń o tym jak ja jeżdżę!
    Gdzie to ja
    > niby twierdzę, że im wolniej tym lepiej?
    Wprost tego nie napisałaś,ale z Twoich wypowiedzi wyczytałem to pomiędzy
    wierszami.Jeśli się pomyliłem to przepraszam.

    > Nie spotkałam się z taką obwodnicą, ale jeśli jest tak jak piszesz to
    jest to
    > głupota.

    Przejedź sie drogą nr 50 z Sochaczewa w stronę Grójca>jest to
    "specjalna" droga dla Tirów.Zaraz za Sochaczewem zobaczysz ten
    "wynalazek".Wczoraj właśnie te trasę "pokonywałem",bo nie można
    powiedzieć że przejeżdzałem.
    Jest jeszcze takich rond cale multum.I jeszcze budują.Głupot na naszych
    drogach jest dostatek.Każdy kto trochę jeździ to musi się na nie
    natknąć.Mało chyba poruszasz sie po polskich drogacch,lub nie zwracasz
    na to uwagi.Otwórz szeroko oczy.Szerokiej drogi.

    > Nie wierzę. Holandia jest członkiem UE i obowiązuje ją jednolity dla
    państw
    > Unii kodeks drogowy.
    Nie musisz wierzyć.To że jest członkiem UE nic nie znaczy.Nam tylko
    robią wodę z móżgu,że musi być tak a nie inaczej, bo Unia wymaga.A jak
    inaczej wytłumaczyć się z nieprzemyślanych decyzji i dodatkowych
    obciążeń podatników? Nie tak dawno tłumaczono bardzo wysoką akcyzę na
    alkohol którąś dyrektywą (nawiasem mówiąc akcyzą to wyprzedzaliśmy unię
    o 300 lat).I co się stało? Akcyzę obniżono aż o 30%.

    >Możliwe są regionalne drobne różnice, ale nie wierzę by
    > jakikolwiek kraj chciał i mógł zrezygnować z wszelkich znaków
    drogowych. Nie
    > przekonasz mnie, że likwidacja sygnalizacji świetlnej, przejść dla
    pieszych,
    > znaku STOP wpływa na poprawę bezpieczeństwa.

    Jasne że może mieć wpływ.Każdy wtedy zwraca baczniejszą uwagę na zasady
    ruchu drogowego.Te wszak pozostały.A że nie ma znaków to inna
    bajka.Przejścia dla pieszych też są.A co mieli je zamalować asfaltową
    farbą?

    >Co innego krótkotrwały
    > eksperyment, w dodatku w Holandii ( wiesz jak dobrze wyszkoleni są
    tamtejsi
    > kierowcy, jakimi samochodami jeżdżą i po jakich drogach??), a co
    innego
    > polska, siermiężna rzeczywistość.

    Kierowcy wyszkoleni prawisz.?A co nasi są gorsi? Nasi są znacznie
    lepsi,bo potrafią poruszać się swoim złomem po czymś co dumnie nazywane
    bywa drogą,i w takich warunkach ruchu,że Holender na samą myśl o
    jeźdździe dostaje gęsiej skórki.
    Czemu siermiężna.Co stoi na przeszkodzie abyśmy zgodnie z wymogami Unii
    mieli pożądne drogi.Ale nie obawiaj się i z takimi drogami nas
    przygarną.

    > Owszem, nie widziałam. Ale wyobrażam sobie, że każdy pożar ma jakiś
    początek,
    > w którym ogień jest mały i może wtedy gaśnica może się przydać,
    prawda?

    A widziałaś palące się auto? Zanim zdążysz coś zrobić,to ogień jest juz
    taki że 10kg gaśnica jest za mała.A tak międy nami mówiąc,to
    98% -99,99% osób gdy zapali się samochód wieje gdzie pieprz rośnie.I
    słusznie,oni mają szansę przeżyć.

    > Czy to taki problem wozić gasnicę??

    Problemem nie jest,tylko po co woźić zbędne nieprzydatne do niczego
    rzeczy.
    Jacek