    From: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Date: Tue, 06 Aug 2002 15:03:44 +0200
    <aijo9o$eps$1@news.tpi.pl> <aijp03$i7t$1@topaz.icpnet.pl>
    <aijpbu$i88$1@news.tpi.pl> <r...@4...com>
    <ail9cj$5ij$1@news.gazeta.pl>
    <s...@4...com>
    <aimm3i$5ht$1@news.gazeta.pl>
    <r...@4...com>
    <ainvts$qtp$1@news.gazeta.pl>
    <6...@4...com>
    <aiodo1$dcf$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>

    Dnia Tue, 6 Aug 2002 14:01:44 +0200, "Boguslaw Szostak"
    <b...@u...agh.edu.pl> napisał(a):

    >To Pan nie rozumie...
    >
    >Tylko poslowie sa w stanie zmienis ten stan, ze panstwo decyduje o tym
    >jaki jest "limit na autostradzie".

    Doskonale to rozumiem. To, że tylko posłowie są w stanie zmienić to
    prawo (na co zresztą zwróciłem uwagę we wcześniejszym poście), nie
    wyklucza tego, że nie do nich powinno to należeć. Napisałem, że "to
    nie posłowie są od tego, by decydować za nas..." a nie, że to nie
    posłowie są od tego, by to zmienić - a to przecież jest istotna
    różnica.

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org