  • 11. Data: 2005-05-23 19:40:55
    Temat: Re: Komornik i ROR
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jacek napisał(a):

    Inaczej mówiąc: saldo księgowe =1000 zł a
    > saldo dostępne = 6000 zł. Czy komornik może brać to co jest "poniżej zera",
    > czyli jakby korzystać z mojego limitu, czy tylko bierze w granicach salda
    > księgowego?

    Tylko "fizyczne" pieniądze czyli saldo ksiegowe. Z zastrzeżeniem, że nie
    obchodzą go ewentualne blokady srodków.

    M.

  • 12. Data: 2005-05-23 20:05:17
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Można zająć tylko to co jest powyżej trzykrotnej średniej krajowej.

    Niestety nie jest to prawda ... mi ostatnio sciagneli mandat z mbanku
    przy stanie -11 tys zl ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2005-05-23 20:10:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Katarzyna Miernik" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d6t7bp$qbc$1@inews.gazeta.pl...
    > Czyli np.5000 zł jest niesciągalne ? z rachunku bankowego ?

    Ściągalne, o ile jest na nim cirkla 3 x średnia plus owe 5.000 zł.

  • 14. Data: 2005-05-23 20:40:49

    Co najwyżej moze zablokowac konto ale nic z niego nie weźmie. Jedynie
    'delikwent ' będzie myślał co ma z tym zrobić...Sorki za trywialność...