  • 21. Data: 2004-03-04 20:20:35
    Temat: Odp: Komornik i MPK
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > bzdura. komornik nic nie moze zabrac. siostra musi byc gdzies
    zameldowana.
    > inaczej nie mogla by korzystac z wielu swiadczen itd. - taki kraj.
    > niech wlasciciel lokalu lub glowny najemca zlozy oswiadczenie, ze
    siostra
    > tam nie przebywa i ze nie znacie jej obecnego adresu i ze nic w
    mieszkaniu
    > do niej nie nalezy. i koniec. komornik sciemnial. oni b. czesto
    sciemniaja
    > i probuja zajac, co sie da, nawet jak im nie wolno.
> [...]

    Łamią prawo . Bezczelnie wykorzystują niewiedzę prawną ludzi .
    Ale jeśli siostra chce wracać to nadal twierdzę , że lepiej zapłacić .
    Nie będzie mogła brać kredytu , kupić telefon komórkowy itp.
    bo będzie na czarnej liście dłużników .Będzie kłopotliwe to odkręcić
    a najpierw zapłacić z karami i odsetkami .

  • 22. Data: 2004-03-04 20:37:51
    Temat: Re: Komornik i MPK
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Zapłacić. Wyrok zapada w trybie uproszczonym, zatem zaocznie (siostry nie
    > musi byc na sprawie)

    chyba mylisz postępowanie uproszczone z nakazowym/upominawczym

    Jak to robisz, że pojawiasz się zawsze w wątkach o biletach? czytasz
    wszystko czy wyszukiwarka? ;)

    KG

  • 23. Data: 2004-03-04 20:52:24
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Olo jest kanaremi straszy aby uczniaki w autobusi mu się nie stawiały .

  • 24. Data: 2004-03-04 21:01:16
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ale jeśli siostra chce wracać to nadal twierdzę , że lepiej zapłacić .
    > Nie będzie mogła brać kredytu , kupić telefon komórkowy itp.

    O ile wierzyciel zlozy wniosek o umieszczenie jej na tej liscie.

    NoMAD

  • 25. Data: 2004-03-04 21:01:58
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Nie odbierać żadnej korespondencji poleconej do siostry .

    A dlaczego nie? Przynajmniej bedzie wiadomo jak sprawa stoi.

    NoMAD

  • 26. Data: 2004-03-04 21:03:45
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Napisz ,czy siostra ma zamiar wracać ???
    > Jeśli nie to olej . Jeśli chce wracać to lepiej zapłacić .

    Niekoniecznie. Jesli wirzyciel nie wskaze miejsca zamieszkania dluznika to
    komornik wczesniej czy pozniej postepowanie zawiesi. A po roku umorzy.

    NoMAD

  • 27. Data: 2004-03-04 21:06:23
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Zapłacić. Wyrok zapada w trybie uproszczonym, zatem zaocznie (siostry nie
    > musi byc na sprawie), a majac prawomocny nakaz zapłaty MPK ma 10 lat na
    > wyegzekwowanie kary (wraz z odsetkami, kosztami sądowymi i kosztami
    > egzekucji).

    Olo ... zdecyduj sie.. albo jest to wyrok zaoczny albo nakaz zaplaty...

    NoMAD

  • 28. Data: 2004-03-04 21:07:50
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Jak to robisz, że pojawiasz się zawsze w wątkach o biletach? czytasz
    > wszystko czy wyszukiwarka? ;)

    Przeglądam wg tematów - czytam te, które mnie interesują.

    pdr
    Olo

  • 29. Data: 2004-03-04 21:08:04
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c27unh$duc$...@a...news.tpi.pl...
    Olo, Jako wytrawny kanar w trakcie walczenia z uczniami -gapowiczami
    musisz uważać aby im nie połamać kredek świecowych .No.

  • 30. Data: 2004-03-04 21:12:27
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > A dlaczego nie? Przynajmniej bedzie wiadomo jak sprawa stoi.
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > NoMAD

    Głupio podpowiadasz ,. Lubisz ludzi w kanał puszczać