  • 11. Data: 2009-06-25 16:12:35
    Temat: Re: Komornik a samochód ze wspó?w?a?cicielstwem
    Od: Lucek Rogowiecki <l...@h...org>

    Kroelewicz pisze:

    > No patrz, a w ok. Gdańska pewien komornik namiętnie wystawia udziały w
    > samochodach na licytacje (przy czym zwykle jest to 50%).
    > GK

    wszołek?

  • 12. Data: 2009-06-26 10:20:08
    Temat: Re: Komornik a samochód ze współwłaścicielstwem
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 10:26:42 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Uściślę, bo jeszcze ktoś źle zrozumie: 10% więcej :)

    Fakt, mea culpa. Zrozumialem ze 55 zl ekstra, a nie calosc 55:)
    Ale rozumiem mandat nie przeszedl przez komornika, prawda? jak placilem
    zalegly w Urzedzie Mista, to tez koszty byly pare zlotych.
    Natomiast jak sie doliczy kszty sadawe, prowizje jaka sobie wezmie komornik,
    odsetki itp... to robi sie naprawde powazna kwota (wiem, jak wspomnialem, z
    wlasnego doswiadczenia)

    --
    Mark

  • 13. Data: 2009-06-26 10:24:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Mark pisze:

    > Fakt, mea culpa. Zrozumialem ze 55 zl ekstra, a nie calosc 55:)
    > Ale rozumiem mandat nie przeszedl przez komornika, prawda? jak placilem
    > zalegly w Urzedzie Mista, to tez koszty byly pare zlotych.

    Nie przeszedł przez komornika, bo komornicy nie egzekwują mandatów.
    Zajmują się tym poborcy skarbowi z US i pobierają takie opłaty, o jakich
    wspomniałem. Przypuszczam, że ich wynagrodzeniem jest również jakiś
    procent odzyskanych kwot z mandatów.

    > Natomiast jak sie doliczy kszty sadawe, prowizje jaka sobie wezmie komornik,
    > odsetki itp... to robi sie naprawde powazna kwota (wiem, jak wspomnialem, z
    > wlasnego doswiadczenia)

    Od mandatów nie ma odsetek. Koszty też są niewielkie. W sumie opłaca
    się nie płacić i czekać - może zapomną? :)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2009-06-28 07:37:34
    Od: " Kroelewicz" <k...@g...pl>

    WRonX <w...@-...net> napisał(a):

    > Czegos nie rozumiem. Zniesienie wspolwlasnosci w ktora strone? Ze chce
    > odkupic reszte samochodu, czy chce sprzedac wspolwlascicielowi moje
    > udzialy? Bo wspolwlasciciel tez ma chyba cos do powiedzenia, w obu tych
    > przypadkach?
    A czy to istotne? Oczywiście łatwiej będzie, jeśli chcesz to auto do swojej
    działalności, bo czasem wystarczy dać drugiemu współwłaścicielowi pieniądze.
    Jeśli się stawia lub chcesz pieniądze to wnosisz o sądowy podział. Nie
    twierdzę, że wychodzi to w 100% przypadków.

    GK

  • 15. Data: 2009-06-28 07:39:59
    Od: " Kroelewicz" <k...@g...pl>

    Lucek Rogowiecki <l...@h...org> napisał(a):